AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Heisann! Jeg og min mor skal reise litt rundt i Italia i sommer, og jeg lurer litt på om det er noen som har erfaring med å ta tog mellom Firenze og Roma. Jeg tenker da på lyntoget som tar rundt halvannen time. Jeg har sjekket både Trenitalia og Italo, og forstår ikke helt om jeg får reservert seter når jeg bestiller? Jeg ønsker å ikke benytte meg av det aller billigste alternativet, da jeg ser for meg at det er masse ståing og knuffing og slitsomt med store kofferter osv, men hvordan fungerer det egentlig? Min mor er litt skral i kroppen, så jeg ønsker at hun skal få sitte på turen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 46b0c...a95
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Du får reservert seter. Når du har valgt hvilken billettkategori/klasse dere skal reise i huker du av for "Choose the seat" over "Continue" knappen før du klikker på den. Tok en dagstur fra Roma med Trenitalias hurtigtog og det fungerte helt supert. Anonymkode: 683cb...0c4
mia83 Skrevet 16. februar 2020 #3 Skrevet 16. februar 2020 På 3.5.2019 den 0.51, AnonymBruker skrev: Du får reservert seter. Når du har valgt hvilken billettkategori/klasse dere skal reise i huker du av for "Choose the seat" over "Continue" knappen før du klikker på den. Tok en dagstur fra Roma med Trenitalias hurtigtog og det fungerte helt supert. Anonymkode: 683cb...0c4 Får man også sete hvis man kjøper på automat på togstasjonen?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Ja. Vi kjøpte togbillett i automat på togstasjonen i Firenze. Kjøpte billett på 1 klasse iom det var såpass billig. Hadde vogna mer eller mindre for oss selv Anonymkode: b3473...eda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå