AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg søkte en stilling i et offentlig firma for et par år siden da jeg var nyutdannet. Slike søkerlister er naturligvis offentlige og en kan be om innsyn, men her har også Medier24 valgt å publisere hele listen med navn og alder på sitt nettsted. Jeg trakk faktisk søknaden etter et par uker ettersom jeg var i prosess med et annet firma. Jeg spurte han på nettsiden om han derfor kunne fjerne navnet mitt fra listen, men han sa nei. Siden jeg søkte i utgangspunktet, ville han la det stå. Selv om jeg ganske raskt etterpå ikke var interessert i stillingen. Jeg er ganske lei av at dette - lenge etterpå - er noe av det første som kommer opp under navnet mitt. Før andre ting jeg har gjort, artikler fra min nåværende arbeidsplass og kronikker jeg har skrevet. Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 9a883...f99
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Medier24 er et drittfirma som ikke bryr seg om folk. Tror neppe du kommer noen vei her dessverre 🙄 Anonymkode: 1c055...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå