Gå til innhold

Iphone 7+ eller 8? eller Huawei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har noe så stusselig som en iphone 5s med skurrende skjerm. 
I forbindelse med jobb så trenger jeg et bra kamera. 
Jeg har hatt Sony, men likte den absolutt ikke.
Huawei p20 lite er jeg skeptisk til enkelt og greit pga prisen, ei venninne har den også og kamera var ikke så bra som det kan se ut som noen ganger. 
Huaweri p20 mate lite ser bra ut. fin størrelse, men heller ikke vanntett. Kamera ser bra ut. 
Vil ikke særlig opp i pris når det kommer til huawei da jeg ikke har prøvd den før.

Samsung har ikke særlig bra kameraer. dessuten er det kjedelig design på dem.

iphone er nok min favoritt, men hvilken skal jeg ta? programvaren må faktisk være litt bra..føler det blir så gammelt med en 6 eller 7. 
Isåfall vil jeg ha 7 plus. Men da spørs det om den vil talkle den nyere ios, 

Kan noen hjelp meg?

Anonymkode: 2eb46...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke veldig god greie på forskjeller mellom iPhone 7+ og 8, men jeg har 7+ og er veldig fornøyd. Jeg tar veldig fine bilder med den og har egentlig aldri følt at den er "utdatert" bare fordi det er kommet en ny modell. Planen min var å kjøpte 7+ når 8 kom ut i håp at den ville bli billigere, men telefonen min sviktet rett før. Jeg hadde også iPhone 5. Det er en ganske god forbedring å gå fra iPhone 5 til 7. :enig:

Anonymkode: ab003...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke veldig god greie på forskjeller mellom iPhone 7+ og 8, men jeg har 7+ og er veldig fornøyd. Jeg tar veldig fine bilder med den og har egentlig aldri følt at den er "utdatert" bare fordi det er kommet en ny modell. Planen min var å kjøpte 7+ når 8 kom ut i håp at den ville bli billigere, men telefonen min sviktet rett før. Jeg hadde også iPhone 5. Det er en ganske god forbedring å gå fra iPhone 5 til 7. :enig:

Anonymkode: ab003...9a6

Er kamera på 8 bedre enn 7+ da? jeg ser 7+ tar veldig fine bilder ja.
kunne tenkt meg 8+ men den er jo så dyr.
Men føler 7 kanskje begynner å bli litt gammel ? 
Men i og m den er større så er gjerne kamera bedre enn på den med vanlig størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har iphone 7, og den er trossalt fra 2016 og teknologien har utviklet seg siden da.

Ville egentlig lagt pengene i en iphone X eller huawei p20 Pro (den tar vanvittige bra bilder!)

Anonymkode: 4ec7a...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har iphone 7, og den er trossalt fra 2016 og teknologien har utviklet seg siden da.

Ville egentlig lagt pengene i en iphone X eller huawei p20 Pro (den tar vanvittige bra bilder!)

Anonymkode: 4ec7a...72c

vil ikke bruke så mye penger på en Huawei da jeg ikke har prøvd de før, da går jeg ihvertafll for de billigere alternativene.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

vil ikke bruke så mye penger på en Huawei da jeg ikke har prøvd de før, da går jeg ihvertafll for de billigere alternativene.?

En billigere Huawei kommer naturligvis til å være dårligere, så den logikken holder ikke akkurat vann

Anonymkode: 72f82...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En billigere Huawei kommer naturligvis til å være dårligere, så den logikken holder ikke akkurat vann

Anonymkode: 72f82...8c6

hvordan dårlig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 8+ og Huawei P20Pro. Huaweien tar MYE bedre bilder. 

Jeg har hatt 5 iPhoner tidligere, når 8+ begynner å irritere meg, blir det nok en P30pro, eller jeg kjører begge simkortene i P20Pro-telefonen. 

Iphone er blitt så latterlig dyre at det er helt forferdelig i forhold til hva de kan. 

Anonymkode: 5b5d4...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 8+ og Huawei P20Pro. Huaweien tar MYE bedre bilder. 

Jeg har hatt 5 iPhoner tidligere, når 8+ begynner å irritere meg, blir det nok en P30pro, eller jeg kjører begge simkortene i P20Pro-telefonen. 

Iphone er blitt så latterlig dyre at det er helt forferdelig i forhold til hva de kan. 

Takk for svar, men jeg vet ikke om jeg vil kjøpe en dyrere Huawei da jeg aldri har hatt den før.

Jeg var fornøyd med iphone, men problemet er prisen. Skjønner ikke hvorfor de er så mye dyrere til tross for færre megapiksler, de har ikke engang dual sim. Føler det er logoen og designet man betaler for der?

Derfor har jeg litt lyst å prøve Mate 20 lite, den har en så fin størrelse, og kamera ser jo bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pris? En P20Pro får du nå for 4490. En iPhone koster det dobbelte, om du ikke da går for en med dårlig lagringskapasitet med flere år gammel teknologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pris? En P20Pro får du nå for 4490. En iPhone koster det dobbelte, om du ikke da går for en med dårlig lagringskapasitet med flere år gammel teknologi. 

Både XS, 8+ og Huawei har 64 gb minst.... jeg har hatt telefoner med max 16! Og det har gått bra. 

Eller er ikke 64 gb det samme fra telefon til telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken nye teknologi er så viktig? Jeg trenger ikke trådløs lading. Det eneste jeg bruker den til er ringe, melding, insta, face, vy, flyapper og språkapper.... ikke noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

P20 Pro 👍

Ikke kjøp noe som heter 'lite'. Det er kjipingutgaven med dårligere kamera, dårligere prosessor, dårligere alt. 

Huawei har rappet design på innstillinger og menyer og alt sånt fra Apple.. Overgangen blir nok ikke så stor. 

Anonymkode: 60fe6...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Samboeren min har P20 pro, anbefales! Supert kamera, lett å bruke, meget bra batterikapasitet. 

Anonymkode: 1e149...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk fra iPhone til Huawei p20 pro, det var helt jævlig! Å gå fra iOS til android er ikke lett.

Samt at jeg ikke likte kameraet på Huawei, fargene ble så overdrevet. Og man kan bare glemme å ta selfie, da frontkameraet har beauty-og whitening filter som man ikke får skrudd av. Jeg så ut som en kritthvit porselensdukke😅 

jeg solgte huaweien etter noen dager og kjøpte ny iPhone. 

Anonymkode: 9b7e6...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken nye teknologi er så viktig? Jeg trenger ikke trådløs lading. Det eneste jeg bruker den til er ringe, melding, insta, face, vy, flyapper og språkapper.... ikke noe mer

P20 pro har ikke trådløs lading. iPhone 8 plus har det, da. 

Raskere prosessor og bedre kamera er nyere teknologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke trådløs lading. Det eneste jeg bruker den til er ringe, melding, insta, face, vy, flyapper og språkapper.

Da kan du basically kjøpe hvilken som helst mobil.

De aller fleste har en overkvalifisert mobil i forhold til det de bruker den til.

Anonymkode: 89f9e...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

har GB noe å si for hvor stor den er? er 64 dårligere på en PLUS enn en vanlig 8 for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.5.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev:

har GB noe å si for hvor stor den er? er 64 dårligere på en PLUS enn en vanlig 8 for eksempel?

Nei. Det har med lagringsplass å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...