Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har brukt falske vipper i flere år og aldri opplevd problemer frem til disse siste månedene. Brukte house of lashes vippe lim, og disse hadde jeg brukt en god stund helt til øynene hovnet opp og svidde. Senere byttet jeg vippelim til DUO sin (den blåe), får samme reaksjon. Etterpå bytter jeg til en annen vippelim fra DUO, som da skal være for de med allergier. Får samme rekasjon igjen! Har ikke brukt vipper på evigheter og dette stresser meg så mye! Hva kan årsaken være? Hva er løsning? Help out a sister in need!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har det akkurat på samme måte, og i tillegg også håpefullt byttet til DUO. Er litt usikker på hva det kan være, men har to mulige forklaringer; lateks allergi eller tørre øyner. (Vippelim kan virke irriterende på sistnevnte og forårsaker rennende øyner). Du kan jo lese om det :)

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Anonymz skrev:

Hei,

Har det akkurat på samme måte, og i tillegg også håpefullt byttet til DUO. Er litt usikker på hva det kan være, men har to mulige forklaringer; lateks allergi eller tørre øyner. (Vippelim kan virke irriterende på sistnevnte og forårsaker rennende øyner). Du kan jo lese om det :)

Samme her, er veldig kjipt! Greien er at jeg har brukt vippelim lenge før uten reaksjon, også plutselig reagerer jeg nå.

Anonymkode: 21a1a...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...