Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 SKRIK OG HYL! Hvor støkker/skvetter dere mest? Hvilken scene fra hvilken film? Nå må dere fortelle Jeg hylte pga dame i vinduet på bussen på the grudge øøøøø jeg husket ikke filmen var noe skummel på amerikansk jeg
Gjest v. Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 jeg blir skremt når toshio ligger under sovebordet (ja det er sovebord, det er plass til 4 personer å sove under bordet, med føttene mot hverandre! ) i ju-on 2 (en av ju-on filma jaffal!!!!) å tar på hu hora
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Jeg liker iallefall ikke speil etter ju-on filmene! Men verst er det i den japanske filmen når hun kryper opp i dyna og titter ut :hår:
Gjest v. Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 jeg stod i dusjen igår og oppdaget at jeg ikke tørte gjøre peak a boo tenker alltid på kayakohånd i håret når jeg vasker håret :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Det Sjette Sans, når du ser den døde gutten som går i gangen bak hovedpersonen. Friker ut like mye hver gang! Er jo en kjempebra film da, med mange støkkescener.
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 hahah, forøvrig, når jeg leste "støkkescener" så tenkte jeg med en gang på hotte babes:D
Trampe Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 avataren din er jo ikke helt snill da, spidey. Ga meg en støkk da jeg så den filmen ja... Og så er jeg enig med Freckles, den scenen skvetter jeg bestandig i
Gjest Aurélie Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 Var nervevrak mens jeg bivånet sluttscenen (tror jeg det var) i The Ring, hvor det mørke langhårede kvinnemenneske stiger opp av brønnen.. Usj, noe så uggent !
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2005 #9 Skrevet 24. april 2005 Var nervevrak mens jeg bivånet sluttscenen (tror jeg det var) i The Ring' date=' hvor det mørke langhårede kvinnemenneske stiger opp av brønnen.. Usj, noe så uggent ![/quote'] det eeer bare et barn, bær over med henne :o ;D
Gjest Aurélie Skrevet 24. april 2005 #10 Skrevet 24. april 2005 Åh, nå husker jeg! Den lille piken som ble dyttet ned i brønnen av moren sin og dermed kastet en forbannelse over alt og alle. Men skumle barn er nesten verre enn skumle voksne Synes The Ring alt i alt var mye verre enn The Grudge.
Gjest Spacegirl Skrevet 24. april 2005 #11 Skrevet 24. april 2005 Det Sjette Sans' date=' når du ser den døde gutten som går i gangen bak hovedpersonen. Friker ut like mye hver gang! [/quote'] Enig med deg der! Og i Ondskapens Hotell der han gutten finner den ekle dama i badekaret. Det er skikkelig fælt og jeg hopper i stolen hver bidige gang :grøss:
Gjest Aurélie Skrevet 24. april 2005 #12 Skrevet 24. april 2005 For ikke å nevne blodet som kommer fossende..
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #13 Skrevet 24. april 2005 I The Grudge.. Når hun satt på bussen og så en dame speilet seg i vinduet.. (tror jeg det var...)
Morea Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 The Grudge fikk meg til å bli redd ganske mange ganger, men værst var det nok da hun tittet frem fra dyna ja. Tror faktisk jeg nesten skreik høyt i kinosalen.. :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 The Shining også, ja! Fine filmen! Er også ekkelt når de to tvillingene bare plutselig står i enden av gangen. *grøsse* Syke Jack!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå