Gå til innhold

Ser ikke hva som er galt med å bare ønske sex..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er ærlig om hva man er ute etter, er det ikke noe problem? Selvsagt ikke greit å lure noen til å tro at det kan bli noe mer, for bare å kutte kontakten når man har fått sex.

Mange har et større behov for det fysiske, og ikke noe behov for å forplikte seg med partner og barn.

Jeg er mann og vet ikke om jeg ønsker forhold. Jeg har mange tanker rundt og det varierer etter dagshumør. Tror egentlig jeg har lagt det litt fra meg fordi jeg kun har negative erfaringer med forelskelse, og jeg er ikke en person som orker nederlag etter nederlag.

Hadde jeg vært i posisjon til å få mange partnere, hadde jeg gått for det. Akkurat nå føles det som om jeg bare trenger bekreftelse gjennom sex. Jeg har ikke troa på at noen ser på meg som forholdsmateriale, da jeg aldri har fått noen indikasjon på det.

Ungdomstiden min var preget av mye angst, og ble et amputert kapittel i forhold til det som er et normalt tenåringsliv. Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å rase mer fra meg, det plager meg den dag i dag.

I bunn og grunn syns jeg man skal respektere dem som bare søker sex. Menn sliter jo når det gjelder monogami, og for mange føles det ikke naturlig å binde seg til en for resten av livet.

Anonymkode: c7897...aa8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare man er ærlig om det, skaper det sjeldent problemer.

• Liker 5
Skrevet

Ingenting galt i å ønske sex. Samtidig tror jeg nok en gjennomsnittlig mann i mange tilfeller vil slite med å finne så mange kvinner som er like åpne for "bare sex", noe som nok er mye av grunnen til at såpass mange ikke er ærlige om dette, men gir inntrykk av å være interessert i noe mer. 

• Liker 4
Gjest Hildur70
Skrevet

Helt greit å bare ønske sex. Men bare hvis man er ærlig om det. Det som ikke er greit er å lure noen til å tro du er ute etter mer når du kun ønsker sex. 

Skrevet

Menn og kvinner er jo på så totalt forskjellige plan. Jeg har datet en del damer. Dette for å finne ut hvordan de er og det er bedre å møtes enn å sitte å chatte. Jeg er ingen sånn pule rundt fyr, men heller ikke den som går til alters ved første anledning. Jeg er ganske sjokkert over enkelte damers verden å hva de tror livet dreier seg om. Mange lever i en prinsesseverden der det kommer seilende en prins forbi som de kan gifte seg med. Kortet med giftemål kommer ofte opp i første date!! Altså det finnes et sted imellom en kort affære og et ekteskap. 

Av og til er det greit med en kort affære mens andre ganger kan det være bedre med et lengre forhold. Noen damer ser til å ha skjønt dette og flere har nå fått seg en elsker e.l. fordi tiden deres etter et evt. brudd blir brukt opp på jobb, barn og andre fritidsaktiviteter, mens behovet for nærhet ikke er helt satt bort. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er galt. Ser ikke hvorfor det skulle være det. Ikke alle fungerer i eller føler behov for et fast forhold med alle forpliktelser. 

Anonymkode: 29324...260

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg er ganske sjokkert over enkelte damers verden å hva de tror livet dreier seg om. Mange lever i en prinsesseverden der det kommer seilende en prins forbi som de kan gifte seg med. Kortet med giftemål kommer ofte opp i første date!! 

Ofte snakk om giftemål på første date?

Da må du rote deg borti veldig spesielle damer. Ingen normale damer har det fokuset første daten. 

Anonymkode: 9589b...614

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du lager et problem ut av noe som ikke eksisterer. Ingen som sier at kun sex er galt. Vi har nok alle vært der en gang i livet hvor det holder. Bare vær ærlig. 

Anonymkode: 6024b...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...