Missbliss Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Hei! Jeg skal søke på en HR jobb i et stort konsulentbyrå. Jeg kommer fra helsevesenet og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal tilpasse CV til en jobb i konsulentbransjen... Noen tips eller innspill?? Endret 2. mai 2019 av Missbliss
Ingeniør1989 Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Jeg synes det var noen gode pointers her. https://www.google.com/amp/s/www.myperfectresume.com/how-to/cv-examples/consultant-cv-example/amp
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 På 2.5.2019 den 21.58, Missbliss skrev: Hei! Jeg skal søke på en HR jobb i et stort konsulentbyrå. Jeg kommer fra helsevesenet og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal tilpasse CV til en jobb i konsulentbransjen... Noen tips eller innspill?? se på cvnerden.no den er nok en av de beste sidene på nett. Anonymkode: f48b8...137
Gjest Juks Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Du har fått et par gode forslag her ser jeg. Jeg har tatt imot mange CV'er, og vil bare si en ting: Kutt ut ordet Curriculum Vitae. Jeg irriterte meg grønn på at folk har brukt tid og plass på å skrive dette ubetydelige ordet med STORE BOKSTAVER. Bruk heller navnet ditt som overskrift...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Juks skrev: Du har fått et par gode forslag her ser jeg. Jeg har tatt imot mange CV'er, og vil bare si en ting: Kutt ut ordet Curriculum Vitae. Jeg irriterte meg grønn på at folk har brukt tid og plass på å skrive dette ubetydelige ordet med STORE BOKSTAVER. Bruk heller navnet ditt som overskrift... Sant. Men så kommer det aller viktigste, hvilken bransje man søker i! Søker du på en lagerjobb for eks, så trenger ikke teksten vær lang. Mange bruker mye tid på å skrive ting som ikke er noe å lese i heletatt. En dum ting man lærer på jobbklubb hos nav er jo å balsamere søknaden om at det er DRØMMEJOBBEN!!!!! Den skal JEG ha! Dummeste kurset jeg har vært på, avbrøt det etter 1 uke. Disse stakkars menneskene som holdt kurset var tydelig programmert av andre, stillte man kontrollspørsmål om ting falt de helt ut. Visste ikke hva de skulle svare. Anonymkode: f48b8...137
Gjest Juks Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: se på cvnerden.no den er nok en av de beste sidene på nett. Anonymkode: f48b8...137 Dette var en meget bra side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå