AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 var han ment for meg? det bare føles så sånn, men så negativ som jeg var og ER, så drepte jeg det. Er dette en slags straff? for at jeg drepte det som kom til meg? Anonymkode: dfd85...4dc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Det var ett Glimt for å vise deg hva du kan få og hva du skal forvente. Samtidig var det en beskjed om hva du må gjøre for å komme dit. Legg bort negative tanker og alt som ikke gjør det godt. Se fremover, ikke bakover. Anonymkode: e7369...348 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ett Glimt for å vise deg hva du kan få og hva du skal forvente. Samtidig var det en beskjed om hva du må gjøre for å komme dit. Legg bort negative tanker og alt som ikke gjør det godt. Se fremover, ikke bakover. Anonymkode: e7369...348 For å komme hvor? så han er lik en jeg skal bli sammen med, hvorfor var jeg i hans liv da? Anonymkode: dfd85...4dc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: var han ment for meg? det bare føles så sånn, men så negativ som jeg var og ER, så drepte jeg det. Er dette en slags straff? for at jeg drepte det som kom til meg? Anonymkode: dfd85...4dc Var det fordi du ikke hadde nok tillit til ham til å ha sex med ham? Anonymkode: 2bca9...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det fordi du ikke hadde nok tillit til ham til å ha sex med ham? Anonymkode: 2bca9...b4e sex ble ikke noe tema, Anonymkode: dfd85...4dc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: sex ble ikke noe tema, Anonymkode: dfd85...4dc Hvorfor ikke? Det virker jo som om du var sterkt knyttet til ham, og da er det jo vanlig at man har sex. Anonymkode: 2bca9...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå