AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Noen som vil teste intuisjonen sin på denne ensomme sjelen? 😪 Anonymkode: ffb63...d4d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Opp med selvtilliten, et tips fra psykolog er å se deg i speildt hver kveld, smil og si "jeg er glad i deg" dette høres sikkert snålt ut, men funker. Somssgt opp med selvtilliten, vær glad i deg sdlv, så kommer resten etterhvert. ♥️♥️♥️ Anonymkode: ac048...c26 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Opp med selvtilliten, et tips fra psykolog er å se deg i speildt hver kveld, smil og si "jeg er glad i deg" dette høres sikkert snålt ut, men funker. Somssgt opp med selvtilliten, vær glad i deg sdlv, så kommer resten etterhvert. ♥️♥️♥️ Anonymkode: ac048...c26 "speilet.. Anonymkode: ac048...c26
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opp med selvtilliten, et tips fra psykolog er å se deg i speildt hver kveld, smil og si "jeg er glad i deg" dette høres sikkert snålt ut, men funker. Somssgt opp med selvtilliten, vær glad i deg sdlv, så kommer resten etterhvert. ♥️♥️♥️ Anonymkode: ac048...c26 Avsporing, men....velkommen tilbake. Ser du er aktiv her igjen, som anonym. Du vet hvem jeg er, og jeg kjenner deg igjen Håper du har det bra. ta kontakt om du ønsker. L Anonymkode: 7c46f...7bb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Kjærligheten kommer fortere enn du tror.. For 1 uke siden fant jeg ut av det sykeste!! Skolens peneste jente liker meg.. Noe jeg ALDRI hadde trodd. Skal på date med hun neste uke Det går bra skal du se! Anonymkode: 8d708...01b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Ikke ts, men jeg hater meg selv. Er ikke glad for meg selv på noen som helst måte. Jeg hadde en flørt med en fyr, men av diverse grunner så dabbet det av. Det er min feil, så det var ikke han som dumpa. Men han har siden blitt sittende igjen i tankene mine, og jeg tror faktisk ikke jeg kommer meg videre før jeg tar kontakt og faktisk ser an responsen. Men kan noen "se" om dette var en fyr som egentlig var ment for meg og jeg nå "straffes" for hva jeg (ikke) gjorde, eller er han dårlig? Tenker han på meg enda? skjønner at han nok ikke er stormforelkset altså, men tenekr vi på hverandre på samme måte? Kommer jeg til å tørre å prøve? Anonymkode: 2676b...5e8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 På 2.5.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev: Noen som vil teste intuisjonen sin på denne ensomme sjelen? 😪 Anonymkode: ffb63...d4d ok, hva trenger du å vite? Hva sier du selv, ønsker du kjæreste? hvis svaret er ja, så skal det være mulig for deg. Anonymkode: 21beb...3c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts, men jeg hater meg selv. Er ikke glad for meg selv på noen som helst måte. Jeg hadde en flørt med en fyr, men av diverse grunner så dabbet det av. Det er min feil, så det var ikke han som dumpa. Men han har siden blitt sittende igjen i tankene mine, og jeg tror faktisk ikke jeg kommer meg videre før jeg tar kontakt og faktisk ser an responsen. Men kan noen "se" om dette var en fyr som egentlig var ment for meg og jeg nå "straffes" for hva jeg (ikke) gjorde, eller er han dårlig? Tenker han på meg enda? skjønner at han nok ikke er stormforelkset altså, men tenekr vi på hverandre på samme måte? Kommer jeg til å tørre å prøve? Anonymkode: 2676b...5e8 hva med å tørre dristigere forelskelse? Anonymkode: 21beb...3c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva med å tørre dristigere forelskelse? Anonymkode: 21beb...3c7 forklar ? hva mente du med dette Anonymkode: 2676b...5e8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: forklar ? hva mente du med dette Anonymkode: 2676b...5e8 liker du å kle deg pent? det er veldig tiltrekkende. Dessuten når du er opptatt av dine interesser så formidler du mer enn du tror. Anonymkode: 21beb...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå