Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Nå tror jeg grensen for hva jeg takler av Big Brother er nådd, når de nå skal sende Aylar inn i huset :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274900 De som har vært der lengst, kommer til å flykte....
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 herregud... det blir så krampeaktig liksom
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Jeg synes det er blodig urettferdig overfor de "gamle" deltakerne, at noen nye kan komme inn sånn rett før slutt og risikere å vinne hele greia. Minner litt om Nissene på Låven
CheapChampagne Skrevet 23. april 2005 #5 Skrevet 23. april 2005 De sliter vel kanskje med dårlige seertall, og prøver dermed å få flere til å se på ved å sende inn flest mulige nakenmodeller.
Samantha Skrevet 23. april 2005 #6 Skrevet 23. april 2005 Hehe!! Det blir litt "Nissene på låven" ja Men eeegentlig syns eg det er festlig at ho kjem inn. Skal bli spennande å sjå kordan ho og Elita kjem overens. Kan bli festlig trur eg!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 Tragisk... og sikkert ekstremt irriterende for dem som har driti seg ut gang på gang siden de flyttet inn i begynnelsen. Aylar (eller andre nykommere) har ingenting å gjøre i forhold til å få en verdig vinner.
Søtpotita Skrevet 23. april 2005 #8 Skrevet 23. april 2005 Eg syns det er artig at så mykje ekstra skjer... Trur det ellers hadde blitt kjedeleg...Gledar meg til å sjå korleis det blir no når Aylar kjem inn i huset!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #9 Skrevet 23. april 2005 hoho....gleder meg til å se ansiktet på Elita!!!
Cr@sh Skrevet 23. april 2005 #10 Skrevet 23. april 2005 hoho....gleder meg til å se ansiktet på Elita!!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #11 Skrevet 23. april 2005 ja huff a'meg, nå blir det urettferdig i BB huset altså Hvordan skal de kunne kåre en verdig vinner nå?
Gjest SteinarB Skrevet 23. april 2005 #12 Skrevet 23. april 2005 Elita måtte få mer utfordring, og Aylar er dama som kan takle Elita. Antar at Elita går i fletta på Aylar med en gang viss Aylar ypper seg mot henne. Aylar har nok fått klar melding om å provosere Elita/Tina så mye hun klarer for å skape mer underholdning på TV.
Gjest Violetta Skrevet 23. april 2005 #13 Skrevet 23. april 2005 Verdig vinner? Hva vil det si i den settingen der? Skjønner meg ikke på det.
Gjest Leola Skrevet 24. april 2005 #14 Skrevet 24. april 2005 Enig med Tante Fiolett - det finnes vel ikke verdige vinnere i serier som Big Brother. Ellers synes jeg det er flott om noen kommer inn og røsker litt opp - spesielt om hun tør si imot "divaen", Elita. Hun er vel noe av det mest manipulerende mennesket jeg noensinne har sett.
Gjest SteinarB Skrevet 24. april 2005 #15 Skrevet 24. april 2005 Ingen "verdig" vinner i BB, og spesielt ikke viss en av de "nye" damene vinner, som kommer inn fra sidelinjen helt i sluttfasen. Virker som Elita mobber alle, og syter/klager hele tiden. Håper bare at Aylar er dama som tør ta igjen mot Elita, og sette Elita litt på plass. Aylar har intet å tape på å forsøke seg mot Elita, for "alle" ønsker at Elita blir nominert og sendt ut snarest mulig.
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #16 Skrevet 24. april 2005 øøøhmmm :o jeg tror nesten jeg må begynne å se på dette her jeg...
Gjest Hel Skrevet 24. april 2005 #17 Skrevet 24. april 2005 øøøhmmm :o jeg tror nesten jeg må begynne å se på dette her jeg... Satt akkurat å tenkte på det samme.
Gjest Melk Skrevet 24. april 2005 #18 Skrevet 24. april 2005 BB i år er jo helt fjernt. Folk flytter jo inn og ut i hytt og gevær. Patrick måtte gå etter mange uker, og i dagene etterpå flytter 4 nye inn!! Skikkelig urettferdig. Men det er vel det de spiller på; at det synes folk, og da ringer de og stemmer mer....
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #19 Skrevet 24. april 2005 Men det som er så jævlig merkelig - først blir Tina stemt ut med SÅ mange stemmer, så stemt inn med SÅ mange stemmer, og nå er hun nominert igjen. Veit ikke jeg ass, noe som ikke stemmer her i det hele tatt. Alle klager jo på Elita, og stemmer for å få hun nominert, men hun har jo aldri noensinne vært nominert! Vent og se, er nok Elita som vinner. Håper virkelig BB/TVNorge får seg en skikkelig refs.
Gjest Spacegirl Skrevet 24. april 2005 #20 Skrevet 24. april 2005 Har ikke TV-Norge . Surt altså... Kunne godt tenke meg å se hva som foregår. Høres jo helt sprøtt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå