AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Har unger og familie. Noe som betyr at staten og lokalsamfunn har bestemt at en skal ha en viss standard, eller en ganske høy standard. Jeg liker ikke jobben min og synes det er døden å bruke min jordlige tid der. Kan ikke slutte, da jeg har liten garanti for å få meg noe som er bedre. Altså jeg er stuck. Noe som betyr en slave. Økonomisk har jeg det ok, men det betyr jo ingenting. Anonymkode: 83344...53b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Begynn å spare, og les dette forumet som inspirasjon: https://forum.mrmoneymustache.com/welcome-to-the-forum/epic-fu-money-stories/ Anonymkode: a03e0...80f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 du er da ikke den eneste som føler det slik. Vi mennesker er talentløse, for vi lar pengene styrer oss. Anonymkode: 7c1b1...f03
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Man kan da fint la være å jobbe. Det finnes da andre løsninger:-) Anonymkode: 0ceb2...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå