AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #21 Skrevet 4. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke trolling i hele tatt. Jeg håper at du er innforstått med hva gjennomsnitt betyr. Om gjennomsnittstemperaturen er 0C, betyr det ikke at alle dager har null grader, Det kan være pluss 20 en dag, og minus 20 en dag. Da blir snittet null. I vårt tilfelle tar hun greit imot 18-20 cm når hun er kåt nok. Så har nok en god del dypere vagina enn 10 cm.,.,,Og min gjennomsnittspikk når ytterst sjelden "til bunns" i henne, og den er jo definitivt mer enn 10 cm..... Jeg har og hatt sex med damer som er små/trange, og da har til og med min gjennomsnittlige vært i største laget. Så i de tilfellene der damen er dyp og/eller romslig, kombinert med lav følsomhet i underlivet, er det fint lite man kan gjøre for å spice opp knulling om man er gjennomsnittlig eller mindre. Anonymkode: aac54...b5d Hva med å ikke synke så lavt å være tøffel å la dama de bli pult av en annen mann? Du vet at kvinner mister respekten for menn som er så beta. Tilfredsstill henne på andre måter eller finn ei ny dame som ikke har en unormalt stor vagina. Har vært med mange men har enda til gode å kunne ta hele penisen i dama så de fleste er normle der nede. Anonymkode: fccb3...859 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå