Gå til innhold

Tips til bedre doggy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både fruen og jeg liker doggy style, og jeg ønsker å krydre/perfeksjonere denne. Har dere damer noen tips til hva dere liker?

En hånd på klitoris? På puppene? En liten finger i 2'ern? Holde litt fast i håret? Klaps på rumpa? Eller rett og slett bare et kraftig dobbeltgrep rundt skinkene og daske på? Med eller uten daskelyd? 

En ting fruen liker er at jeg holder fast begge hennes hender på korsryggen hennes. Hun ligger da "hjelpeløs" med hodet i puta og stjerten fint til værs. Sykt digg for oss begge 🙂

Vi vet jo hva vi liker, men kjekt å høre hva andre foretrekker. Kanskje man får noen tips 🙂

Anonymkode: b4aac...500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva han gjør så lenge jeg har en vibrator :laugh:

Anonymkode: 52659...adc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er vel best å eksperimentere selv? Kan hende det jeg eller andre liker gir hun ingenting 😂

jeg liker å bli klådd på, spanking, dratt i håret osv. Litt røft men ikke for mye. 

Typen min liker at jeg tar på ballene hans når vi gjør doggy  🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2e334...997

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Doggy har to hovedutfordringer, stillingen stille for det første store krav til hygiene og generell appetitelighet, og det kan ende med PTS og aldri mer doggy hvis det svikter her. Den andre utfordringer er overvekt/fedme; hvis kvinnen er for kjukk og kanskje i tillegg inntar en litt klønere stilling, funker det dårlig selv med svært solid redskap. Personlig har jeg lagt doggy på hylla, oppskrytt og i verste fall direkte traumatisk.

Anonymkode: 0da8d...531

AnonymBruker
Skrevet

Speil er digg for meg, ikke alltid hun liker det

Anonymkode: 8faa2...60b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Doggy har to hovedutfordringer, stillingen stille for det første store krav til hygiene og generell appetitelighet,

Nei - skal man ligge men noen andre må du har dusjet og vasket der nede - spiller ingen rølle hviken stilling.

Anonymkode: e3729...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har på meg trusa, så han drar den til side. Han elsker truser. Jeg mener det er viktig å holde overkroppen nede og strutte med rompa. I tillegg fant jeg ut brått og plutselig at for meg kom orgasmen "ufrivillig" fort med en finger i rompa! Det lærte han seg fort.

Anonymkode: 8e8b3...40e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Doggy har to hovedutfordringer, stillingen stille for det første store krav til hygiene og generell appetitelighet, og det kan ende med PTS og aldri mer doggy hvis det svikter her. Den andre utfordringer er overvekt/fedme; hvis kvinnen er for kjukk og kanskje i tillegg inntar en litt klønere stilling, funker det dårlig selv med svært solid redskap. Personlig har jeg lagt doggy på hylla, oppskrytt og i verste fall direkte traumatisk.

1) Hva er «PTS», 2) Hva er «kjukk»?

Anonymkode: 6b680...313

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) Hva er «PTS», 2) Hva er «kjukk»?

Anonymkode: 6b680...313

Diagnose forkortelser brukt av person med diagnosen dysleksi. 

Doggy gir kvinner muligheter til å justere vinkel, om de vil motta anal stimulering, tilgang på klitoris, bryst stimulering og mye mer. Dama sin favoritt. Litt mer intim av meg, så jeg liker mer nærhet. Men så lenge hun kommer i doggy så kjører vi på.

Anonymkode: 28998...8dc

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holde litt fast i håret? Klaps på rumpa? Eller rett og slett bare et kraftig dobbeltgrep rundt skinkene og daske på? Med eller uten daskelyd? 

En ting fruen liker er at jeg holder fast begge hennes hender på korsryggen hennes. Hun ligger da "hjelpeløs" med hodet i puta og stjerten fint til værs.

🙂

Anonymkode: b4aac...500

Dette.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel best å eksperimentere selv? Kan hende det jeg eller andre liker gir hun ingenting 😂

jeg liker å bli klådd på, spanking, dratt i håret osv. Litt røft men ikke for mye. 

Typen min liker at jeg tar på ballene hans når vi gjør doggy  🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2e334...997

👆🙌 Dette🥰 det at mannen tar styring, gjerne kommandere litt i tillegg, hold meg fas. Halleluja🙌

Anonymkode: 1c929...84a

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Diagnose forkortelser brukt av person med diagnosen dysleksi. 

😆 Faktisk ganske god!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

😆 Faktisk ganske god!

Takk, takk 😉

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne som anonym, det bør vel være forståelig. 

Jeg er mannen i et langvarig forhold, kvinnen er foråvidt kåt nok og glad i sex, men kommer ytterst sjelden under samleie, selv om hun stimulerer klitten selv. Jeg anser meg selv som normalt utholdende, til tider svært utholdende. Men beklageligvis helt ordinært og gjennomsnittlig utstyrt.

Så vår løsning for "bedre doggy" var å finne en ekstra mann, med større utstyr. Og da ble det faktisk mere dreis på tingene. Hun må fortsatt stimulere klitten selv, men orgasmen kommer lettere og raskere. Og virker kraftigere. Så det som må til for hun jeg er sammen med, er en stiv og utholdende kukk på nær 20 cm og 15 omkrets. Vanlige småtasser kan bare glemme å få til noe som helst :(

Anonymkode: aac54...b5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mannen i et langvarig forhold, kvinnen er foråvidt kåt nok og glad i sex, men kommer ytterst sjelden under samleie, selv om hun stimulerer klitten selv. Jeg anser meg selv som normalt utholdende, til tider svært utholdende. Men beklageligvis helt ordinært og gjennomsnittlig utstyrt.

Så vår løsning for "bedre doggy" var å finne en ekstra mann, med større utstyr. Og da ble det faktisk mere dreis på tingene. Hun må fortsatt stimulere klitten selv, men orgasmen kommer lettere og raskere. Og virker kraftigere. Så det som må til for hun jeg er sammen med, er en stiv og utholdende kukk på nær 20 cm og 15 omkrets. Vanlige småtasser kan bare glemme å få til noe som helst :(

rxsleeve.com løser ditt "problem". 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Troll.. Jeg har omtrent samme størrelse som den såkalte elskeren. Ikke sjangs i havet om jeg kommer helt inn i ei dame. Du vet at ei gjennomsnittsvagina er 10 cm dyp? I doggy kommer den enda dypere så får bare inn halve kuken.

Anonymkode: fccb3...859

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Troll.. Jeg har omtrent samme størrelse som den såkalte elskeren. Ikke sjangs i havet om jeg kommer helt inn i ei dame. Du vet at ei gjennomsnittsvagina er 10 cm dyp? I doggy kommer den enda dypere så får bare inn halve kuken.

Anonymkode: fccb3...859

Nei, ikke trolling i hele tatt. Jeg håper at du er innforstått med hva gjennomsnitt betyr. Om gjennomsnittstemperaturen er 0C, betyr det ikke at alle dager har null grader, Det kan være pluss 20 en dag, og minus 20 en dag. Da blir snittet null.

I vårt tilfelle tar hun greit imot 18-20 cm når hun er kåt nok. Så har nok en god del dypere vagina enn 10 cm.,.,,Og min gjennomsnittspikk når ytterst sjelden "til bunns" i henne, og den er jo definitivt mer enn 10 cm.....

Jeg har og hatt sex med damer som er små/trange, og da har til og med min gjennomsnittlige vært i største laget.

Så i de tilfellene der damen er dyp og/eller romslig, kombinert med lav følsomhet i underlivet, er det fint  lite man kan gjøre for å spice opp knulling om man er gjennomsnittlig eller mindre.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke trolling i hele tatt. Jeg håper at du er innforstått med hva gjennomsnitt betyr. Om gjennomsnittstemperaturen er 0C, betyr det ikke at alle dager har null grader, Det kan være pluss 20 en dag, og minus 20 en dag. Da blir snittet null.

I vårt tilfelle tar hun greit imot 18-20 cm når hun er kåt nok. Så har nok en god del dypere vagina enn 10 cm.,.,,Og min gjennomsnittspikk når ytterst sjelden "til bunns" i henne, og den er jo definitivt mer enn 10 cm.....

Jeg har og hatt sex med damer som er små/trange, og da har til og med min gjennomsnittlige vært i største laget.

Så i de tilfellene der damen er dyp og/eller romslig, kombinert med lav følsomhet i underlivet, er det fint  lite man kan gjøre for å spice opp knulling om man er gjennomsnittlig eller mindre.

Søk på raskere.com og bli den mannen du vil. Størrelser opp til 25 cm. FDA godkjente produkter. Gi kona opplevelsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Variasjon av harde/raske støt og rolige

Ikke ta den helt inn for vært støt, men variere det også

Dra/ knipe mann i pung

Speil, sånn at dama også ser hva som skjer

At dama aktivt kniper slik at mannen får følelse av å bli "melket" ( lettest ved rolige støt av erfaring)

At mannen står helt i ro og dama styrer inn og ut bevegelsene 

Alle disse punkter er "must" for meg og mannen ved doggy. Enjoy!

Anonymkode: 6d659...a41

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk på rxsleeve.com og bli den mannen du vil. Størrelser opp til 25 cm. FDA godkjente produkter. Gi kona opplevelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...