ablaze Skrevet 3. mai 2019 #21 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg kjøpte til 9kr på Ikea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 3. mai 2019 #22 Del Skrevet 3. mai 2019 Har ikke bilde, men de hvite norgesglassvasene er fine og små nok til markblomster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alenepaps Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #23 Del Skrevet 3. mai 2019 Ja her var mange gode idéer 😊 Og jeg, som alltid, treig å komme inn og svare😅 Men takktakk, jeg tror ikke det blir 750kroners vaser, men kommer sikkert til å ta meg en tur på bruktbutikken først og kikke litt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. mai 2019 #24 Del Skrevet 3. mai 2019 Hva med å ta en titt innom loppemarked? Nå er det jo høysesong for det, så der kan du nok finne det for en rimeligere penge også. Samtidig som at barna kan være med i jakten på en fin vase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #25 Del Skrevet 18. juni 2019 På 2.5.2019 den 20.44, Alenepaps skrev: Hei. Våren er her og selvfølgelig dukker litjpio opp med håndplukkede blomster nesten daglig 🥳🥰 Så da blir det frem med glass eller lignende for å ha blomster i. Men jeg har lyst til å sette litt ekstra stas på blomstene barna plukker og ha en litt mer dekorativ men enkel vase å ha dem i. Jeg finner stort sett bare vaser som er for store, og finner lite når jeg googler. Men kanskje noen her inne har noen gode tips til meg? 😀 Alenepaps 👨👧👦 til 💁🏼♀️10 og 🙋♂️8 Hei Denne ser ut til å passe fint til markblomster https://indiska.com/no/Interiør/Blomsterpotter-og-vaser/MERCURY-VASE/p/1000008350083?gclid=EAIaIQobChMIh9__xcPy4gIViAMZCh2GLAxSEAEYASACEgIyjPD_BwE Anonymkode: 88ccf...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 18. juni 2019 #26 Del Skrevet 18. juni 2019 Det finnes massevis av kjempefine små vaser på bruktbutikker, gjenbruksbutikker og loppemarkeder. Helt unødvendig å kjøpe nytt! Vi har masse små vaser i forskjellige størrelser, den minste er så liten at når minstejenta kommer med markblomster uten stilk så går det fint også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå