Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte til 9kr på Ikea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bilde, men de hvite norgesglassvasene er fine og små nok til markblomster.

• Liker 1
Skrevet

Ja her var mange gode idéer 😊

Og jeg, som alltid, treig å komme inn og svare😅

Men takktakk, jeg tror ikke det blir 750kroners vaser, men kommer sikkert til å ta meg en tur på bruktbutikken først og kikke litt 😊

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva med å ta en titt innom loppemarked? Nå er det jo høysesong for det, så der kan du nok finne det for en rimeligere penge også. :) Samtidig som at barna kan være med i jakten på en fin vase. :) 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2019 den 20.44, Alenepaps skrev:

Hei. Våren er her og selvfølgelig dukker litjpio opp med håndplukkede blomster nesten daglig 🥳🥰

Så da blir det frem med glass eller lignende for å ha blomster i. Men jeg har lyst til å sette litt ekstra stas på blomstene barna plukker og ha en litt mer dekorativ men enkel vase å ha dem i. Jeg finner stort sett bare vaser som er for store, og finner lite når jeg googler. Men kanskje noen her inne har noen gode tips til meg? 😀

Alenepaps 👨‍👧‍👦 til 💁🏼‍♀️10 og 🙋‍♂️8

Hei :hallo: Denne ser ut til å passe fint til markblomster https://indiska.com/no/Interiør/Blomsterpotter-og-vaser/MERCURY-VASE/p/1000008350083?gclid=EAIaIQobChMIh9__xcPy4gIViAMZCh2GLAxSEAEYASACEgIyjPD_BwE

XXXL-1000008350083.jpg?context=bWFzdGVyf

Anonymkode: 88ccf...db8

• Liker 1
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Det finnes massevis av kjempefine små vaser på bruktbutikker, gjenbruksbutikker og loppemarkeder. Helt unødvendig å kjøpe nytt! Vi har masse små vaser i forskjellige størrelser, den minste er så liten at når minstejenta kommer med markblomster uten stilk så går det fint også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...