Sol79 Skrevet 3. mai 2019 #22 Skrevet 3. mai 2019 Har ikke bilde, men de hvite norgesglassvasene er fine og små nok til markblomster. 1
Alenepaps Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #23 Skrevet 3. mai 2019 Ja her var mange gode idéer 😊 Og jeg, som alltid, treig å komme inn og svare😅 Men takktakk, jeg tror ikke det blir 750kroners vaser, men kommer sikkert til å ta meg en tur på bruktbutikken først og kikke litt 😊 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. mai 2019 #24 Skrevet 3. mai 2019 Hva med å ta en titt innom loppemarked? Nå er det jo høysesong for det, så der kan du nok finne det for en rimeligere penge også. Samtidig som at barna kan være med i jakten på en fin vase.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #25 Skrevet 18. juni 2019 På 2.5.2019 den 20.44, Alenepaps skrev: Hei. Våren er her og selvfølgelig dukker litjpio opp med håndplukkede blomster nesten daglig 🥳🥰 Så da blir det frem med glass eller lignende for å ha blomster i. Men jeg har lyst til å sette litt ekstra stas på blomstene barna plukker og ha en litt mer dekorativ men enkel vase å ha dem i. Jeg finner stort sett bare vaser som er for store, og finner lite når jeg googler. Men kanskje noen her inne har noen gode tips til meg? 😀 Alenepaps 👨👧👦 til 💁🏼♀️10 og 🙋♂️8 Hei Denne ser ut til å passe fint til markblomster https://indiska.com/no/Interiør/Blomsterpotter-og-vaser/MERCURY-VASE/p/1000008350083?gclid=EAIaIQobChMIh9__xcPy4gIViAMZCh2GLAxSEAEYASACEgIyjPD_BwE Anonymkode: 88ccf...db8 1
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 18. juni 2019 #26 Skrevet 18. juni 2019 Det finnes massevis av kjempefine små vaser på bruktbutikker, gjenbruksbutikker og loppemarkeder. Helt unødvendig å kjøpe nytt! Vi har masse små vaser i forskjellige størrelser, den minste er så liten at når minstejenta kommer med markblomster uten stilk så går det fint også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå