Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva gjør dere for å forhindre at porene blir stappfulle? Alt av hudprodukter jeg har brukt så langt har hjulpet meg med å få vekk kviser og forebygge mot dem, men hudormene gir seg ikke. Har også noen milier rundt øyne som jeg virkelig ser frem til å kvitte meg med en dag om jeg har råd til hudpleier, men lurer på om det er noe som forebygger dem.

Takk på forhånd for all tips og råd

Anonymkode: 694cc...c21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 694cc...c21

Skrevet

Jeg har fått snittet milier i ansiktet og presset ut porer på nesen hos hudpleier. På mitt spørsmål til hudpleieren om hvorfor man får porer, kunne visst årsaken være så mangt. Dårlig kost, oljete hud, dårlig renserutine, produkter som ikke passer huden ol.

Jeg orker ikke å eksperimentere for å finne ut hva som er årsaken min, så kommer til å fortsette utpressing. Man kan gjøre det selv hjemme på badet, men jeg synes at det er så vondt at jeg foretrekker at andre gjør det :P

Googlet meg frem til at en av årsakene til milier kan være at man skrubber/peeler huden for ofte. Jeg gjorde det annenhver dag, så tror at det var mitt problem. Nå peeler jeg ca. èn gang i uken, og det er forebyggende for meg.

Skrevet

Alle har porer, det er når de blir tilstoppet at de blir større og mer synlige. Bruk syrer, aha, bha og retinol. 

• Liker 2
Skrevet

BHA fra Paula's choice.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Alle har porer, det er når de blir tilstoppet at de blir større og mer synlige. Bruk syrer, aha, bha og retinol. 

1 minutt siden, Professor Orm skrev:

BHA fra Paula's choice.

Dette. 

BHA fra PC hjelper best. Niacinamid (?) kan også ha en viss effekt. 

Rens og hudpleie med syrer morgen og kveld. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kuttet ut hvete, tilsetningsstoffer, svinekjøtt og melkeprodukter for over 10 år siden, har ikke hatt en hudorm eller kvise etter det.

Anonymkode: 46c52...e59

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...