Snuppis Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Vet noen hva man må gi for brudebuketter? (Skjønner at det varierer men...) Må jeg regne med å gi rundt 2000,- for buketten? -Og hvor mye skal dere betale for blomsterpynt i kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 En venninne av meg betalte 1300,- det var det billigste stedet hun fant, buketten var nydelig!(men ikke av de største)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Der jeg har undersøkt har prisene ligget fra 700 til 1200+ kr. Dette er kun for buketten, knapphullsblomster kommer i tillegg. Har ikke bestemt meg ennå. Når det gjelder blomster i kirka så skal vi plukke dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg skal få ei venninne av meg til å ordne bukett, pynt i kirka og på bordene. Hun tar ingenting betalt for arbeidet, bare blomstene. Hun antydet 3000,-, og tok da godt i. Da tenkte vi oss en vanlig borddekorasjon. Etter at jeg snakket med henne sist, har jeg fått det for meg at det heller bør være "strødd" enkle, mørke roser nedover bordet, noe jeg synes høres stiligere ut og som nok blir rimeligere enn en borddekorasjon (det blir 13 til bords, så det er ikke så mange roser som skal til). Så totalkostnaden for all "blomsterståheien" blir nok et stykke under 3000,- for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst Skrevet 8. mars 2002 #5 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei ! Jeg bestilte min bukett i går til 1000,- kun brudeslør i en stor rund tett ball. Så en hvit nellik til min kjæres knapphull. Han skal ha smoking og det syns jeg er så stilig. Damen var enig med meg at da må man ha en hvit nellik. Er faktisk blitt veldig glad i nelliker de siste par årene. Så bestilte jeg to bunter med brudeslør. Koster 400,- pr stk. De skal fordeles på 60 små vaser, en på hvert kuvert og fungere som bordkort. Så bestilte jeg 30 hvite nelliker og reagensrør som jeg skal henge med ståltråd på noen store kvistbunter (1,70 høye 100 kr stk på IKEA). Thats it. Totalt vil dette da komme opp i ca 2000,- Man trenger jo ikke ha masse avansert, jeg syns enkelt er best Har dog undersøkt priser på slike medium oppsatser til bord og de ligger på rundt 300 pr stk. Vi får lokalet kvelden før og pynter da, så blir det ikke så mye stress selve dagen. Prisene varierer mye, og av en eller annen grunn var det hos meg rimeligst på den flotteste butikken (dvs. kjent for utrolig kreativitet). Vet også at slike vogner på torget kan bestille blomster dersom du ønsker å gjøre noe av jobben selv, de er som regel rimeligere enn butikker og kan overraskende mye om faget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #6 Del Skrevet 8. mars 2002 Hvorfor ikke lage borddekorasjoner selv? Dette kan gjøres enkelt og man sparer masse penger på det! Flottere og mer personlig kan det også bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #7 Del Skrevet 8. mars 2002 Har fått antyda 1000 kr for min bukett, og hun jeg snakka med la til: Men det bli helt sikkert ikke så dyrt, har beregna god margin. Skal ha tett rosebukett med grønne blader og sølvtråder. Dette er på et hagesenter, kanskje de er litt billigere enn de vanlige blomsterbutikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå