AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Vet godt at ingen her kan svare som lege/helsepersonell. Men har noen opplevd noe lignende? Eller vet hva dette kan være? Hatt noe lignende? Drar så klart til legen om det blir værre, eller ikke forsvinner raskt. Men kan ikke forstå at det er noe farlig. Jeg fikk et hvitsåraktig blemme på tunga for noen dager siden, helt på tuppen. Men så utviklet det seg. Og nå er det mange hvite små prikker, ligner litt på kviser, mdn samtidig ikke. Samtidig som jeg har ruglede merkelig tunge, og helt bakerst i svelget (som jeg kan se med å åpne munnen og stikke ut tunga og se i speilet) er det store kuler (kanskje blemmer? Vanskelig å se pga plassering). Tungen svir, og brenner litt. Og å spise/drikke gjør vondt. Klør litt, men det er det minste problemet. I forhold til smertene. Har også nå en høy produksjon av spytt. I blant litt vondt i halsen, og generelt i laber form, men kan ikke sette ord på hva dom er galt liksom. Ikke feber, men iblant får jeg skikkelig hetetokter. Er 27 år bare, så ikke overgangsalderen. Vet ikke av at noen har hatt hånd,-munn og fotsyka i nærheten av meg. Så trur ikke det er det. Anonymkode: 68067...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå