Gå til innhold

Hårfrisyrer. Hva finner menn som attraktivt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om det er noen menn her inne på dette forumet, men jeg bare lurer på hva slags hårfrisyrer menn finner som attraktivt? Jeg føler "alle" menn vil at dama skal ha langt hår og at kun det er sexy. Men tror også at menn har en litt annen formening om hva som er langt og kort hår. Jeg har egentlig lyst å ha langt hår. Eller fortsette å ha det. Har vel til midt på ryggen eller bittelitt lenger. Men problemet er at jeg har typisk nordisk hår. Tynt og fint. Så vurderer om jeg burde klippe det sånn at det blir litt lenger enn til skuldrene kanskje. Men jeg har jo lyst å føle meg  attraktiv og bra. Føler meg så barnslig med kort hår. Og har hatt det veldig mye før. Kanskje derfor. Men ja, så jeg lurer litt på hva menn tenker om dette 😅 det høres kanskje rart ut. Men jenter/damer har jo ofte trender de følger og sånt, men er ikke alltid gutta setter så pris på de trendene for å si det sånn 🤣 Men liker (dere) menn skulder lengde eller lignende også eller måå håret være langt ned på ryggen for å være fint/sexy? 

Jeg er 23 år forresten hvis det har noe å si 😊

Anonymkode: 44ef2...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser fram til svar frå menn;) 

Helsing den ultrakortklipte dama....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn jeg har møtt (Og snakket med om dette) liker best langt og naturlig hår. Men det er jo ikke sikkert at dette er et representativt grunnlag da...

Uansett så er det viktigste at du trives med håret ditt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mass

Jeg så en replikk i en film en gang

Viss du ser folk i øynene når du snakker med dem så legger de ikke merke til hva du går med

Synes den var flott! Tenker det gjelder for hår også. Ikke undervurder blikkontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...