Gå til innhold

Herpes eller sopp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har herpes, og jeg ikke. (Såvidt jeg vet)

jeg er gravid og de siste tre månedene har vi begge slitt med kløe i underlivet, han har også hatt prikker og startet behandling for herpes siden utbruddene kom veldig hyppig. 

Jeg smøret med canesten til ingen nytte, men tok til slutt pillen også og fortsatte med kremen. Siden har jeg vært fin. Mannen smørte seg også med krem da, siden vi ble usikre på om han også kunne ha sopp. Han får fortsatt prikker med kløe selvom han har gått på medisiner mot herpes flere uker nå. 

Nå sier han det klør litt igjen, og vi blir veldig usikre..

er det vanlig at herpes kommer tilbake etter bare en uke uten symptomer? Og selvom man går på forebyggende behandling?

noen menn som har hatt sopp? Eller andre som vet hva dette kan skyldes?

Anonymkode: bcdf1...695

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen. KG kan ikke gi dere noen diagnose, her kan vi bare synse, snakk med noen som faktisk kan hjelpe dere i stedet. 

Anonymkode: 1b369...1a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra til legen. KG kan ikke gi dere noen diagnose, her kan vi bare synse, snakk med noen som faktisk kan hjelpe dere i stedet. 

Anonymkode: 1b369...1a6

Nei jeg vet jo det og han skal bestille time til uken. Tenkte om andre hadde erfaringer med dette 

AnonymBruker
Skrevet

Ja du får fortsatt utbrudd når du går på behandling. Men det er ikke like hissig og litt kortere. 

Anonymkode: 92f5b...40e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja du får fortsatt utbrudd når du går på behandling. Men det er ikke like hissig og litt kortere. 

Anonymkode: 92f5b...40e

Men utbruddene har vart i 1-2 uker også har han vært symptomfri i én uke før det har kommet igjen. 

Før disse utbruddene startet nå og han begynte på piller, hadde han kanskje et utbrudd pr år. Synes det er veldig merkelig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...