Gå til innhold

Har du prøvd å ringe spåtelefoner noengang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har prøvd å ringe spåtelefoner før? Fikk de rett i det de sa eller ikke? Prøvde å ringe en gang, fikk mest negative svar, så ble litt nervøs, får håpe det ikke er sant. Skal aldri ringe mer.

Anonymkode: faf8c...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei kaster ikke bort penger på sånt tull.

Gjest Raggy
Skrevet

Nei men jeg ringte en såkalt dyretolk en gang da katten min hadde vært borte i mange dager og jeg begynte å bli livredd for denne elskede pelsdotten min... Jeg fikk til svar at hun nok kom hjem snart og det gjorde hun. Jeg ble fortalt at hun hadde blitt skremt og lå i skjul i nærheten. Hun var veldig oppjaget og redd når hun kom hjem.

Om ting stemmer eller ikke er det samme for meg. Det som var viktig og godt var at jeg fikk noen å snakke med når jeg var redd og urolig. Jeg fikk trøst og følte meg tryggere etterpå. Antagelig er det kun den funksjonen spåtelefonen har :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har prøvd å ringe spåtelefoner før? Fikk de rett i det de sa eller ikke? Prøvde å ringe en gang, fikk mest negative svar, så ble litt nervøs, får håpe det ikke er sant. Skal aldri ringe mer.

Jeg ringte og fikk vite at Melkeveien og Andromeda-galaksen kommer til å krasje om en stund, så jeg la på.  Riktignok en god stund til, men allikevel. Makan. 

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg gjorde det for omtrent en måned siden. Dama jeg snakket med sa ting til meg hun overhode ikke kunne vite noe om, bl.a om forholdet til en spesiell mann. Hun visste at han var gift, det sa jeg nemlig ikke. Hun visste også om hans følelser til meg, hva som kommer til å skje osv. Og alt har skjedd og stemt så langt. Helt utrolig merkelig. Og det skal sies at jeg er SUPER-skeptisk av meg! 

Anonymkode: 2d7d7...520

Skrevet

Nei, da hiver jeg heller pengene i dass.  Får omtrent sånn like mye igjen for pengene da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg gjorde det for omtrent en måned siden. Dama jeg snakket med sa ting til meg hun overhode ikke kunne vite noe om, bl.a om forholdet til en spesiell mann. Hun visste at han var gift, det sa jeg nemlig ikke. Hun visste også om hans følelser til meg, hva som kommer til å skje osv. Og alt har skjedd og stemt så langt. Helt utrolig merkelig. Og det skal sies at jeg er SUPER-skeptisk av meg! 

Anonymkode: 2d7d7...520

Du er jo ikke "super-skeptisk" når du faktisk har ringt til en spåtelefon.

Anonymkode: 6a866...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...