Gå til innhold

På butikken med min 12 åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han skulle ha nye skisko før påske.

Han slet med å få foten nedi og jeg hjalp til. Da sa den damen som fant frem støvlene "dette klarer du da alene. Kan ikke få hjelp av mora si til alt "

Måtte holde igjen for ikke å gi hun en saftig tale tilbake. Måtte holde igjen  tårene også da jeg så hvordan gutten min reagerte. 

Er det på sin plass med en klage?

Anonymkode: 4d0cd...f05

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor måtte du holde igjen tårene? Det var da virkelig en overreaksjon. 

Anonymkode: cb949...d77

Fra meg? Hadde du hørt hva hun sa til gutten min?

Voksne dama.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jøss, snakk om å være lett krenket..

AnonymBruker
Skrevet

Spurte gutten om hjelp, eller hjalp du bare fordi han slet?  Kan jo være at hun opplevde det nedverdigende på guttens vegne? Hun kunne nok formulert seg på en annen måte, enig i det.  Men det hun sier er det jo sant, du kan jo ikke være der hver gang han skal ha på skisko. Spør om å få låne skoskje neste gang. 

Anonymkode: 78f0e...e5f

• Liker 8
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg hadde bare himlet med øyene og ignoret henne. Å bli gråtkvalt og skulle lage en stor sak med klage pga noe sånt høres veldig dramaqueen ut.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skulle ha nye skisko før påske.

Han slet med å få foten nedi og jeg hjalp til. Da sa den damen som fant frem støvlene "dette klarer du da alene. Kan ikke få hjelp av mora si til alt "

Måtte holde igjen for ikke å gi hun en saftig tale tilbake. Måtte holde igjen  tårene også da jeg så hvordan gutten min reagerte. 

Er det på sin plass med en klage?

Ha ha ha er du seriøs?

Hvordan klarer du livet ellers egentlig?

• Liker 38
Skrevet

Unødvendig kommentar, men også unødvendig å reagere så voldsomt (både av mor og sønn). Skal man gå gjennom livet som en så sart plante får man det tungt, det er bedre å lære seg å bare overhøre et og annet. Å sende en klage til butikken flere uker etter blir bare latterlig.

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere reagerte så voldsomt begge to, så ER dere kanskje dullete og brelete? Legges jo fort merke til. Jeg kan ikke forstå at det er noe å ta på vei for, med mindre man føler seg truffet...

Anonymkode: 12a9b...d52

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Blir et tungt liv om du skal bli så lett krenket for alt.

Anonymkode: 853fa...5fe

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hun var litt frekk, men dere er da også utrolig hårsåre. 

Anonymkode: e49fa...34c

• Liker 25
Skrevet (endret)

Man sender ikke inn klage, eller blir gråtkvalt av slike småting. Unnskyld om jeg blir for direkte nå.

Blir helt matt av at et voksent menneske som skal være en ansvarlig voksen kan ta så på vei for slike småting, og bli så lett krenket.

Selv er jeg ikke godt voksen ennå, men reagerer veldig på at ei som er såpass voksen at hun har en tolvåring kan slite med å holde tårene tilbake, og vurdere å sende inn klage for en slik filleting. 

Hadde jeg vært vitne til noe slikt hadde jeg lurt på og satt spørsmålstegn ved mor sin skikkethet til å være foreldre, og om mor var helt psykisk stabil eller frisk.

Endret av Mumeod
  • Liker 15
Skrevet

Tulletråd. Er det så morsomt å kopiere andre tråder?

Skrevet

Helt innafor spør du meg, han trenger vel ikke få hjelp til alt heller? De skal jo bli selvstendige. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Kontormus skrev:

Tulletråd. Er det så morsomt å kopiere andre tråder?

Hva mener du? Er den kopiert fra et annet sted? 

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men både du og gutten din er rimelig pinglete.. 

Anonymkode: 50bcc...844

• Liker 11
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)
5 minutter siden, solsnartsommer skrev:

Helt innafor spør du meg, han trenger vel ikke få hjelp til alt heller? De skal jo bli selvstendige. 

Ærlig talt. Skisko kan være litt knotete iblandt. Andre typer sko også. Ofte mannen har måtte dra av meg en sko f.eks. Er jeg da ikke selvstendig og totalt hjelpeløs?

Endret av WhisperingWind
AnonymBruker
Skrevet

#krenka2019

Anonymkode: 5f06e...61e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig sagt av hu dama, men ingenting å ta på vei for. Om noen sier noe ubegrunnet til meg, så kan jeg si tilbake: «det har ikke du noe med» e.l.

Anonymkode: a11d8...ec7

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, solsnartsommer skrev:

Hva mener du? Er den kopiert fra et annet sted? 

Ja. "Måtte snakke til mor på butikken".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...