megda Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Ja det er som i overskriften. Har funnet en slik iphone, men vet ikke hvem som eier tlf. hvordan får jeg levert den til riktig person?
BiancaWhite Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Du kan ta en binders og ta ut sim kortet, der står det et nr, som du kan prøveå ringe. Ellers lever den til politiet. 1
megda Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2019 (endret) 2 minutter siden, BiancaWhite said: Du kan ta en binders og ta ut sim kortet, der står det et nr, som du kan prøveå ringe. Ellers lever den til politiet. Ja, tok ut sim-kortet nå. Det nummeret er jo på 19 tall totalt. Det virket litt mye kanskje? politiet er jo også en løsning, men det blir mer tungvindt om jeg må til f.eks stasjonen. Endret 2. mai 2019 av megda
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Når du skal skrive inn koden på telefonen står det «Nødsituasjon» i nedre venstre hjørne. Trykk der, og videre på «Nødinfo». Der står navn og kontaktinformasjon, dersom eieren har lagt inn dette. Anonymkode: 080d0...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Har du prøvd å slå den på? Anonymkode: 3f2cd...d04
Gjest Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Om du skrur den på, står det noe om nødmodus på den? Riktignok ikke iphone jeg har, men jeg kan de, og der kan jeg også skrive inn info om meg og nærmeste pårørende o.s.v.
megda Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du prøvd å slå den på? Anonymkode: 3f2cd...d04 joda, men det står ikke annet enn at sim-kortet er låst
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 Slå den på, og se hvilken bakgrunn som kommer opp osv. Da har du et "kjennemerke". Legg deretter ut på fb sider i området du fant den om at du har funnet en iPhone 6, og eier kan melde seg, men må si hvilken bakgrunn som er på telefonen. Dette for at du skal kunne vite at det er den personen som faktisk har mistet mobilen, om noen melder seg. Anonymkode: 8831a...d22
megda Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når du skal skrive inn koden på telefonen står det «Nødsituasjon» i nedre venstre hjørne. Trykk der, og videre på «Nødinfo». Der står navn og kontaktinformasjon, dersom eieren har lagt inn dette. Anonymkode: 080d0...2e5 prøver det nå. der står det et navn, så da løser vel saken seg. håper jeg! takk, for tipset 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 Lever den inn til politiet, i hvert fall. De har metoder for å finne eier. Anonymkode: 3f2cd...d04
Gjest #Rasshøl Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Trykk på avknapp og volumknapp samtidig, da kommer infoen til eieren opp om dette er lagret i innstillinger. Endret 2. mai 2019 av #Rasshøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå