AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Klarer du å merke dette? Om hun daler at hun er opphisset? Hvordan? Anonymkode: 1bc85...f43
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer du å merke dette? Om hun daler at hun er opphisset? Hvordan? Anonymkode: 1bc85...f43 Faker * skulle det stå, ikke daler. Autokorrekt 🤔 Anonymkode: 1bc85...f43
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Jeg og kjæresten merker hvor våt jeg blir. Jeg kan være mentalt opphisset, men fysisk kan det av og til være at jeg ikke er våt nok til at han kan penetrere. Vi bruker eventuelt da glidemiddel. Det hender at det å være mentalt og fysisk opphisset ikke samsvarer for en kvinne. Anonymkode: 6e7a6...4fc 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Man merker det vel først og fremst på at hun ikke er våt nok nedentil, sånn at inntrengning gjør vondt eller går litt dårlig. Men det hender jo kvinner, selv om de er opphisset seksuelt, ikke blir våte av ukjente grunner. Så det er ingen 100% sikker "oppskrift". Og så er det oppførselen hennes da. Det er vel det sikreste kortet. Det hun sier og gjør forteller jo alt. Anonymkode: 7d154...fd6 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 ....derimot det å fake at man kommer er veldig enkelt for en kvinne, samtidig som jeg ikke helt forstår hit for kvinner velger å gjøre det. Om ikke for å vise kjæresten at han er god nok. Anonymkode: 6e7a6...4fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....derimot det å fake at man kommer er veldig enkelt for en kvinne, samtidig som jeg ikke helt forstår hit for kvinner velger å gjøre det. Om ikke for å vise kjæresten at han er god nok. Anonymkode: 6e7a6...4fc Bedre å faike når mannen er milevis unna å være på rett spor,ellers blir vi aldri ferdig. Anonymkode: e062a...1b5 2
Bamseklemmer Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Hun snur ryggen til deg og sier amatør... go natt 😂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, museslikker69 skrev: Hun snur ryggen til deg og sier amatør... go natt 😂 Snakker du av erfaring? Anonymkode: e062a...1b5
Bamseklemmer Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker du av erfaring? Jajja ja selvfølgelig, det har skjedd mange ganger. Det hender seg at jeg også snur meg, etter å ha kysset henne gonatt😋 Det er jo det beste signalet at man ikke er kåt nok🤫 1
Isambard Skrevet 3. mai 2019 #10 Skrevet 3. mai 2019 Det er lett å merke hva som er fake. Hvis man vil merke det da.... Ja, jeg snakker av erfaring, så dere får bare disse meg. Jeg tar faking som en høflig måte å si "Kroppen er visst ikke helt med i dag, så bare gjør deg ferdig". Det er så klart mye bedre når det er ekte "lidenskap".
Girlygirl9 Skrevet 3. mai 2019 #11 Skrevet 3. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer du å merke dette? Om hun daler at hun er opphisset? Hvordan? Anonymkode: 1bc85...f43 Hvem i all verden faker opphisselse? du merker det om du må mase på henne om sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå