Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble strippet på mandag og etter det har det kommet mengder med gult slim hver dag. altså slik at det renner nedover låret når jeg reiser meg fra do om det ikke ligger store klumper oppi do. Noen med erfaring rundt det? Slimproppen gikk for en uke siden, dette ser annerledes ut. 

Anonymkode: 8e0a6...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ringt føden å spurt :)

Anonymkode: 36a06...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Gult slim høres faktisk ut som en betennelse av noe slag. Dersom man har gult eller grønt slim fra nesen er det bakteriell infeksjon, er det blankt slim, er det virus.

Gul verk fra sår tyder også på bakteriell infeksjon.

Gult slim fra skjeden ville jeg derfor sett på som at noe er galt. Gå til legen, eller ring i det minste fødeavdelingen. Dette høres ikke bra ut.

Anonymkode: 746a3...5f2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gult slim høres faktisk ut som en betennelse av noe slag. Dersom man har gult eller grønt slim fra nesen er det bakteriell infeksjon, er det blankt slim, er det virus.

Gul verk fra sår tyder også på bakteriell infeksjon.

Gult slim fra skjeden ville jeg derfor sett på som at noe er galt. Gå til legen, eller ring i det minste fødeavdelingen. Dette høres ikke bra ut.

Det lukter ingenting. Og om man søker på det så står det at det er normalt med gult slim i slutten av graviditen. Men det var mengdene jeg tenkte på og i sammenheng med at de strippet og tøyde. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ringt føden å spurt :)

Får vel kanskje gjøre det 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det lukter ingenting. Og om man søker på det så står det at det er normalt med gult slim i slutten av graviditen. Men det var mengdene jeg tenkte på og i sammenheng med at de strippet og tøyde. 🙂

Ring føden?? Det er faktisk ganske viktig å prate med fagfolk om dette og ikke bare sitte på ett forum og ønske å høre "helt normalt".. 

. Ring nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ring føden?? Det er faktisk ganske viktig å prate med fagfolk om dette og ikke bare sitte på ett forum og ønske å høre "helt normalt".. 

. Ring nå. 

Jeg ønsker ikke å høre at det er helt normalt. Jeg ønsker erfaringer 🙂 synes det er litt dumt å ringe føden for slike småting 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å høre at det er helt normalt. Jeg ønsker erfaringer 🙂 synes det er litt dumt å ringe føden for slike småting 🙂 

Jeg opplevde i alle fall aldri noe gult slim fra skjeden under slutten av graviditeten eller ellers. Det høres ikke riktig ut i mine ører. Kontakt fødeavd. og dra evt inn for undersøkelse.

Gjest Hummel34
Skrevet

Har tre barn, men de mengder høres ikke normalt. Kan det være at du lekker fostervann i tillegg? Dette hadde jeg ringt for. Har selv tilgode å ringe føden for spm, men slik du beskriver det hadde jeg ringt.

AnonymBruker
Skrevet

At det renner gult slim og klumper nedover beina dine hadde jeg virkelig ringt føden for... Er ikke småting. 

AnonymBruker
Skrevet

Ringte føden og det var helt normalt. Hun sa det hørtes ut som det var slimproppen som dannes igjen og igjen (som den gjør) men siden det er åpning faller den bare ut. Om det ble grønt eller luktet skulle jeg ta kontakt igjen. 

Er likevel interessert i høre litt erfaringer 🙂 om noen har hatt det likt? Og gått i fødsel etter kort tid kanskje? 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...