Gå til innhold

Tips til gode private psykologer i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å skaffe meg gjennom kommunen for å unngå de dyre summene (er student), men det er et helvetes arbeid man må gjennom for å få det, blant annet blodprøver, skrive og sende inn brev om problemene, valg av psykolog pluss all ventetiden.

Jeg orker ikke, jeg trenger hjelp på. Er det noen som har gode anbefalinger?

Anonymkode: 0c678...d10

AnonymBruker
Skrevet

Kan du si noe om hva du behøver hjelp for? Forskjellige psykologer har gjerne spesialisert seg på forskjellige områder. Ønsker du helst en mannlig eller kvinnelig behandler og spiller det noen rolle hvor i Oslo det er? 

Anonymkode: 6b84d...7e1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du si noe om hva du behøver hjelp for? Forskjellige psykologer har gjerne spesialisert seg på forskjellige områder. Ønsker du helst en mannlig eller kvinnelig behandler og spiller det noen rolle hvor i Oslo det er? 

Jeg er mye deprimert og strever en del med angst. Har til tider veldig dårlig selvfølelse og gråter mye. Akkurat nå har jeg en sånn periode hvor alt er veldig tungt, og jeg har ingen å snakke med. Jeg føler at alle rundt meg, spesielt kjæresten min, ikke bryr seg om meg. Og det går utover forholdet vårt og alt. Jeg er bare så ulykkelig

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på Torshov. Så kan dra alle steder i sentrum egentlig. Vil helst slippe å reise en time. Mannlig eller kvinnelig spiller ingen rolle, så lenge behandleren er dyktig i det h*n gjør

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Anne Selvik på psykologen i Oslo. Hun er dyktig og veldig ålreit å snakke med. Hun holder til ved rådhuset. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Trenger ikke nødvendigvis navn, men bra firmaer eller noe... Noen som kan dette med angst, depresjon og lav selvfølelse

AnonymBruker
Skrevet

Behovet for å gå til psykolog er medieskapt.

Anonymkode: d49cc...a78

• Liker 1
Skrevet
På 2.5.2019 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å skaffe meg gjennom kommunen for å unngå de dyre summene (er student), men det er et helvetes arbeid man må gjennom for å få det, blant annet blodprøver, skrive og sende inn brev om problemene, valg av psykolog pluss all ventetiden.

Jeg orker ikke, jeg trenger hjelp på. Er det noen som har gode anbefalinger?

Kan du få psykolog gjennom studiestedet? Jeg vet om noen psykologer blant annet gjennom VID høgskole hvor du betaler 200 kroner timen, for åtte ganger. 

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Behovet for å gå til psykolog er medieskapt.

Anonymkode: d49cc...a78

Hva mener du med det?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hva mener du med det?

Er ikke det ganske selvforklarende da? 

Ikke jeg som skrev innlegget 

Anonymkode: 06f8b...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk studenthelsetjenesten ved ditt studiested. Det finnes f.eks psykologer på Blindern (UiO) og sikkert flere steder. Jeg lurer på om det også er gratis (skal ikke si for sikkert.)

Anonymkode: 9a7ce...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...