AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Og hvilket stoff foretrekker du at det er i? Anonymkode: 88fcb...e12
Gjest Melis123 Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Ulike variasjoner av grått og hvitt😊 gjerne krepp eller sateng
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Hvitt eller offwhite. Tettvevd egyptisk bomull, helst Yves Delorme. Har også ett sett fra Geismars satinvevet bomull som er fantastisk og kjølig mot huden på varme sommerdagen. Anonymkode: 02807...465
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Det må være i bomull, og jeg er glad i farger. Laken foretrekker jeg i litt mørke farger. Anonymkode: eabef...b13
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Bomull. Grått laken og rosa dynetrekk. Anonymkode: 31f9d...e37
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har ETT hvitt laken, og det er fullt av blå flekker jeg ikke forstår hvor kommer fra. Har prøvd å klore det og alt. Jeg kjøper sengetøy med mønster, og et laken som matcher. Helt hvitt er gørrkjedelig. Sånn med forskjellig mønster på hver side er gøyest. Flanell om vinteren og bomullssateng om sommeren. Anonymkode: 045e9...17e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 Hvitt og hvitt i Egyptisk bomull, elsker min "hotelseng" Anonymkode: 55f8f...dce
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 Jeg liker at sengesett og laken har farger, gjerne noe som passer til rommet. Hvitt blir veldig sykehus for meg. Bomullsateng er veldig godt å ligge i, og gir en veldig lukseriøs følelse når jeg legger meg i nyoppredd seng. Strechlaken er veldig praktisk. Jeg liker best å legge meg på vanlige bomullslaken, men jeg hater at det samler seg til en ball under meg i løpet av natta og blottlegger halve madrassen. Formsydd laken har jeg ikke prøvd. På vår seng må dyna ha et form for stripete mønster, for vi har en dobbeltdyne som lett snur seg 90 grader om natta, og jeg er alltid veldig redd for at noen prøver å ta fra meg dyna når jeg sover. Med striper trenger jeg bare åpne et halvt øye når mannen prøver å snu dyna tilbake, i stedet for å kjempe i mot til jeg er lys våken. Anonymkode: 79025...305 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå