AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Finnes det? Hvor? Skal hovedsaklig være gjesteseng (dobbel), men må fungere som moderat brukt sofa på hobbyrom. Altså være behagelig og robust. Helst se bra ut også. Finnes det i det hele tatt? Har vært borti så mange kjipe sovesofaer! Anonymkode: 78601...217
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Sjekket sovesofaspesialisten? Ikke prøvd selv, men noen sier at de iallefall har sofaer som er veldig gode å sove i. Anonymkode: bfa09...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Jeg kjøpte sovesofa da jeg ikke hadde soverom der jeg bodde, sånn at det kunne være typ stue på dagtid. Betalte vel 5000 kr på skeidar. Det er en grå hjørnesofa som man kan dra ut til sovesofa og legge overmadrass oppå. Jeg sov sånn i 2 år. Nå bruker jeg sovesofaen i stuen der jeg bor som vanlig sofa og selvsagt at gjester kan sove på den når de overnatter. Den er litt hardere enn vanlig seng å sove på selvfølgelig, men det tålte jeg godt. Som sofa er den fantastisk og får ofte kommentarer på det at det er en god sofa. Anonymkode: 835be...5bb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Vi har Friheten fra Ikea, som brukes som du beskriver. Som gjestesovesofa, og ellers som vanlig sofa i kjellerstuen (som ikke er i daglig bruk). Den synes vi er god. Vi har sovet en god del på den da vi hadde baby som sov på vårt rom, og vi byttet på å søke tilflukt på gjesterommet for at ihvertfall én av oss skulle få litt søvn... Med overmadrass er den faktisk ganske god å ligge på. Og som gjestesovesofa er den ihvertfall mer enn god nok. Men man bør absolutt ha overmadrass, ellers blir det veldig hardt. Den er også god å sitte i. Anonymkode: 164e7...3f9 1
_popcorn_ Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har Holmsund fra IKEA. Har den i stue hvor den brukes daglig. Har ikke sovet på sovedelen selv, men de som har overnattet her synes den er god!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Bed inside fra Hovden. Med tjukkeste madrass og overmadrass. Dyrt, men funker selv med kranglete kropp. Anonymkode: 5681b...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå