AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Husker for noen år siden, da var Victoria’s Secret-modellene mye omtalt, også her inne virket de som manges inspirasjon/drømmekvinner. Nå er det ikke ofte de blir nevnt, og selskapet går visst med underskudd. Er VS blitt ”ut”? Anonymkode: 187ef...836
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Ja. Modellene har blitt avleggs og vil dø ut av seg selv. Anonymkode: 47aa6...79d 6
Thjelp Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Tror de mistet mye når de lanserte Love Your Body kampanjen. Jeg tok hvertfall avstand etter den ble lansert. Dessuten så er de utrulig fæle i måten de framstiller seg på, med at kun et fåtall er bra nok for dem og at visse kropp krav skal møtes, og de er heller ikke interessert i forandring da jentene de skal selge skal være «drømmejenter». Jeg blir uvel😒 8
Antoinette Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 VS har ikke den samme statusen de hadde før. Endel skyldes det negative fokuset på modellene og at selskapets syn på kvinnelig skjønnhet er avleggs. Ja, Engelene deres er vakre men når man vet at de går på sultedietter i forkant av showet, håret deres består av opp mot 70-100 exstensions og opp mot 5 timer med ansikts- og kroppsmakeup så er glamouren borte. 9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Jepp. Lyshudete, slanke og "uoppnåelige skjønnhetsideal" er veldig, veldig ut. Bortsett fra hvis de er trans da. Da er det fortsatt kult. Anonymkode: af4da...9ba 3
Tiurleik Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Det er vel noe med den looken som ikke er særlig hipp og kul lenger. Masse extensions, selvbruning, rosa klær og barbie-look er ikke det som selger lenger, det er en type ufeministisk og litt harry kvinnerolle som ikke henger med i tida når alt har blitt mer "woke" og den androgyne stilen har tatt over motebildet. Et eksempel på en modell som er veldig tidsriktig nå er f.eks. Adwoa Aboah; etnisk, ikke så klassisk feminin, har særtrekk og en mer "naturlig" look, er uttalt feminist og aktivist. Nå kan man selvsagt diskutere om ikke det bare er et nytt ideal som ekskluderer og er vanskelig å leve opp til, men det er i hvert fall tydelig at noe har skjedd med tanke på hva som selger. 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Synes ikke VS er noe særlig. Vi har finere undertøy i de butikkene vi har her i landet. Tror mane er opphengt i VS kun fordi det er USA-stuff. Showet er litt artig å se på da😊 Anonymkode: 8a544...afe 2
MortenMinstelønn Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Modellene har blitt avleggs og vil dø ut av seg selv. Nå har vi vel fortsatt ingen kjente tilfeller hvor modeller eller andre ikke har dødd ut av seg selv;) 3
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Lyshudete, slanke og "uoppnåelige skjønnhetsideal" er veldig, veldig ut. Bortsett fra hvis de er trans da. Da er det fortsatt kult. Anonymkode: af4da...9ba VS har da hatt og har mange mørkhudede modeller.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 10 timer siden, Thjelp skrev: Tror de mistet mye når de lanserte Love Your Body kampanjen. Jeg tok hvertfall avstand etter den ble lansert. Dessuten så er de utrulig fæle i måten de framstiller seg på, med at kun et fåtall er bra nok for dem og at visse kropp krav skal møtes, og de er heller ikke interessert i forandring da jentene de skal selge skal være «drømmejenter». Jeg blir uvel😒 Dette er bare furting fra kvinner som ikke har sjanse til å se slik ut. Anonymkode: b2405...231
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 Kanskje mindre "i vinden", men jeg elsker å beundre dem😁 (...når man først har en sylslank kropp uten særlig pupper/rumpe, milevis unna Kardashian..😅). Anonymkode: e06ea...736
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #12 Skrevet 2. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje mindre "i vinden", men jeg elsker å beundre dem😁 (...når man først har en sylslank kropp uten særlig pupper/rumpe, milevis unna Kardashian..😅). Anonymkode: e06ea...736 Jeg har kropp slik som dem, vel, sikkert ikke like trent da jeg ikke trener hver dag 😛 men kunne nok lett vært vs modell dersom jeg var født på rett sted, vært på riktig sted til riktig tid. Det er faktisk et par modeller der jeg ikke skjønner hvordan kom dit også, selv jeg er utrolig mye penere og har bedre kropp. Og jeg klarer ikke tillegge meg den oppførselen de har. En del av de. Kardashians er jo nesten verre. Stakkars folk som operer på seg den rumpa, tenk når den blir ut, skal de ta den ut igjen da? hva med huden på rumpa da? Den rumpa er forresten må være veldig i veien, og trekkes sakte men sikkert ned med tyngdekraften. Anonymkode: b2405...231 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #13 Skrevet 2. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kropp slik som dem, vel, sikkert ikke like trent da jeg ikke trener hver dag 😛 men kunne nok lett vært vs modell dersom jeg var født på rett sted, vært på riktig sted til riktig tid. Det er faktisk et par modeller der jeg ikke skjønner hvordan kom dit også, selv jeg er utrolig mye penere og har bedre kropp. Og jeg klarer ikke tillegge meg den oppførselen de har. En del av de. Kardashians er jo nesten verre. Stakkars folk som operer på seg den rumpa, tenk når den blir ut, skal de ta den ut igjen da? hva med huden på rumpa da? Den rumpa er forresten må være veldig i veien, og trekkes sakte men sikkert ned med tyngdekraften. Anonymkode: b2405...231 Hva har det egentlig å si? Det er jo også individuelt hva folk synes er fint... Anonymkode: 29c48...84f 1
Thjelp Skrevet 2. mai 2019 #14 Skrevet 2. mai 2019 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare furting fra kvinner som ikke har sjanse til å se slik ut Kjære deg, dette er å ta en standpunkt i at vi er alle like flotte og like mye verdt uansett, uavhenging av fasong. Det har ingenting med furting å gjøre. Endret 2. mai 2019 av Thjelp 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #15 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Nå har vi vel fortsatt ingen kjente tilfeller hvor modeller eller andre ikke har dødd ut av seg selv;) LOL! 😅 Jeg ser at setningen ble litt misvisende. Anonymkode: 47aa6...79d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #16 Skrevet 2. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare furting fra kvinner som ikke har sjanse til å se slik ut. Anonymkode: b2405...231 Hva mener du med det? Anonymkode: ee7bc...9a0
Nappetass1 Skrevet 2. mai 2019 #17 Skrevet 2. mai 2019 At et høyt antall VS-butikker legges ned gjør det vel åpenbart eller? Tacky og gammeldags (med unntak av catwalklooks’ene, men de ser jo helt forjævlige ut). 2
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2019 #18 Skrevet 2. mai 2019 De fleste kvinner hadde "dødd" for å ha en slik kropp! Men så er det mye trening og riktig kosthold som skal til. Ingen av modellene har slike kropper naturlig. Noen av de har silikon og er fettsugde. . Men er man høy og langbeint er man langt på vei og det bare å sette i gang. Jeg kunne fått en slik kropp selv hadde jeg bare giddet å trene mer og gå ned 10 kg, men det er jobb! Leve på kylling og brokkoli i månedsvis...hjelp.
Nappetass1 Skrevet 2. mai 2019 #19 Skrevet 2. mai 2019 5 minutter siden, SupaWoman skrev: De fleste kvinner hadde "dødd" for å ha en slik kropp! Men så er det mye trening og riktig kosthold som skal til. Ingen av modellene har slike kropper naturlig. Noen av de har silikon og er fettsugde. . Men er man høy og langbeint er man langt på vei og det bare å sette i gang. Jeg kunne fått en slik kropp selv hadde jeg bare giddet å trene mer og gå ned 10 kg, men det er jobb! Leve på kylling og brokkoli i månedsvis...hjelp. Hva har det med Victoria’s secret å gjøre? Snakker vi ikke om «moten» og ikke modellene her? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #20 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Thjelp skrev: Kjære deg, dette er å ta en standpunkt i at vi er alle like flotte og like mye verdt uansett, uavhenging av fasong. Det har ingenting med furting å gjøre. alle er ikke like mye verdt, hvem sier det egentlig? Teorien sier kanskje at vi er like mye verdt, men i praksis er vi ikke det. Noen er mer ettertraktet enn andre. Anonymkode: b2405...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå