Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal til Gøteborg for første gang med et barn på 1, 5 år. Er det noen som har vært der med småbarn og som kan anbefale et barnevennlig hotell?

Tips til aktiviteter og severdigheter tas også i mot med et stort takk 😁.

Anonymkode: 4aff6...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd på Clarion Collection Hotel Odin som ligger en liten gåtur unna sentralstasjonen. Frokost og kveldsmat er inkludert i romprisen. Anbefaler et litt større rom sånn at de små kan få boltre seg litt. Vi pleier å besøke Sjøfartsmuseet for de har akvarier, gamle båter og gjenstander man kan se på. Spiserom og café er det der også. Den botaniske trädgården anbefales også. Der kan de små løpe litt rundt omkring.

Skrevet
20 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg har bodd på Clarion Collection Hotel Odin som ligger en liten gåtur unna sentralstasjonen. Frokost og kveldsmat er inkludert i romprisen. Anbefaler et litt større rom sånn at de små kan få boltre seg litt. Vi pleier å besøke Sjøfartsmuseet for de har akvarier, gamle båter og gjenstander man kan se på. Spiserom og café er det der også. Den botaniske trädgården anbefales også. Der kan de små løpe litt rundt omkring.

Tusen takk for gode tips! 🤗

Skrevet
12 minutter siden, Commander skrev:

Pass godt på bilen i Gøteborg. Norsk registrerte biler i Gøteborg har en usannsynlig høy risiko for at vinduet blir knust og bilen tømt.

Spesielt i områdene hvor turister parkerer som Liseberg ol.

https://www.dinside.no/reise/hundrevis-av-nordmenn-ofre-for-svenske-bilkjeltringer/70071077/amp

Ville bodd på hotell med sikker parkering.

Et stort takk til deg! Dette var jeg ikke klar over, så dette var godt å vite 👍🏻👏🏻

AnonymBruker
Skrevet

Scandic Rubinen på Avenyn har fine familierom.

Anonymkode: a7b31...6a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter hotel Odin. Veldig kjekt å kunne spise god mat etter en lang dag på farten. Anbefaler Albert åberg huset. Her kan barna boltre seg i timesvis. Og fin park med blant annet lekeplass rett ved. Og dere kommer vel ikke utenom Liseberg!? Mye å gjøre der for småbarn også i kaninlandet på Liseberg.

Anonymkode: 20ca4...ba8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skrives Göteborg. 

Anonymkode: 9b3e7...fd9

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skrives Göteborg. 

Vel, det tror jeg er valgfritt.. Her i Norge skrives det jo med ø, mens i Sverige med ö.

AnonymBruker
Skrevet

Støtter hotel Odin. Veldig kjekt å kunne spise god mat etter en lang dag på farten. Anbefaler Albert åberg huset. Her kan barna boltre seg i timesvis. Og fin park med blant annet lekeplass rett ved. Og dere kommer vel ikke utenom Liseberg!? Mye å gjøre der for småbarn også i kaninlandet på Liseberg.

Anonymkode: 20ca4...ba8

Flott! Da går det mot å bestille det hotellet. Takk for tips til aktiviteter også 🤗.

AnonymBruker
Skrevet

Scandic Rubinen på Avenyn har fine familierom.

Anonymkode: a7b31...6a6

Takk for tips! Jeg er jo opptatt av at rommet skal være litt større enn vanlige standardrom, samt barnevennlige.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det tror jeg er valgfritt.. Her i Norge skrives det jo med ø, mens i Sverige med ö.

Å ja så vi skrive kan skrive Låndån da, mens i Englands skal de skrive London? 

Göteborg skrives mer ö, ikke ø! 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ja så vi skrive kan skrive Låndån da, mens i Englands skal de skrive London? 

Göteborg skrives mer ö, ikke ø! 

Det er det vel ingen som gjør?! Gøteborg staves det her til lands. Du får vel gi beskjed til Vy med det samme, for de skriver det med ø..

Endret av Jordbærogfløte
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Det er det vel ingen som gjør?! Gøteborg staves det her til lands. Takk for avsporingen..

Å skrive Göteborg med ø er en skrivefeil. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler Clarion Hotel Post, ligger mitdt i byen, rett ved jernbanen, og de har svømmebasseng på taket, det likte mine to jenter SVÆRT godt. Var dog litt eldre enn din, var vel 2,5 år ho minte. så kanskje ikke så akuelt nå.

https://www.nordicchoicehotels.no/hotell/sverige/goteborg/clarion-hotel-post/

Anonymkode: e22c2...467

Takk likevel! Flott bygning er det også 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å skrive Göteborg med ø er en skrivefeil. 

Kan vi få en språkekspert på banen nå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...