Hentacruel Skrevet 5. mai 2019 #41 Del Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du som henger deg opp i det. Skaff deg hjelp selv, kom deg ut i verden, opplev noe annet! Noe annet enn å sitte på kg å være sur og nedlatende! Anonymkode: 7d124...7ae Jeg kan ikke skaffe hjelp for deg, det kan bare du. Som sagt lykke til jeg forstår at du har vansker med å innse det, men jo før jo bedre for din del egentlig ferdig snakket. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #42 Del Skrevet 5. mai 2019 På 2.5.2019 den 2.49, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en merkelig og intens kløe over hele kroppen, det er over alt, men mest på overkroppen og spesielt på nederste del av mage, brystene og brystet og rygg. Klør ikke i ansiktet eller hodebunn, ikke veldig mye på armene men litt. Når jeg klør på det så er det akkurat som om det sitter igjen en slags prikking eller svie eller noe. Jeg har ikke utslett av noe slag, huden ser helt fin ut og er ikke tørr, jeg har prøvd med fuktighetskrem for sikkerhtsskyld men det klør like mye. Jeg har akkurat tatt en fullstenig helsesjekk og har ikke blodmangel, ikke mangel på vitaminer, fint kolesterol og stoffskifte, jeg føler meg fullstendig frisk, ingenting i veien bortsett fra at jeg har stresset sinnsykt den siste uken, det var rett etter at stresset begynte å rævkjøre meg at kløen kom. Våknet faktisk dagen etter stresshelvettet tok meg med en stor svettedam på brystet! Aldri opplevd nattesvette før. Jeg har hatt denne type kløe før, men husker ikke om jeg var stressa da. Hva kan dette være? Anonymkode: 7d124...7ae Få målt langtidssukker og tatt ei sukkerbelastning. Jeg har LAD diabetes og det ble oppdaget pga kløe... Anonymkode: e4d11...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #43 Del Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Få målt langtidssukker og tatt ei sukkerbelastning. Jeg har LAD diabetes og det ble oppdaget pga kløe... Anonymkode: e4d11...8fe Jeg har målt langtidsbls og det var bra jobber også på sykehus og der har vi masse blodsukker aparater, så hende jeg måler meg bare for moroskyld når ingenting skjer, er alltid bra. Anonymkode: 7d124...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #44 Del Skrevet 5. mai 2019 4 minutter siden, Hentacruel skrev: Jeg kan ikke skaffe hjelp for deg, det kan bare du. Som sagt lykke til jeg forstår at du har vansker med å innse det, men jo før jo bedre for din del egentlig ferdig snakket. Ha en fin kveld. 😂 det er veldig tydlig hvem som trenger hjelp her, og det er ikke meg. De som sliter mest er ofte de som skal påpeke hva som feiler andre hele tiden. Det er alltid noe galt med alle andre! Må ha psykolog for alt ifølge sånne som deg. På tide med en realitycheck. Anonymkode: 7d124...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #45 Del Skrevet 6. mai 2019 Til dere som sa jeg skulle prøve zyrtec så hjalp det mye, klør litt fremdeles, men det er overkommelig! Anonymkode: 7d124...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #46 Del Skrevet 6. mai 2019 På 5.5.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du at elveblest må synes? Dersom du «alltid» har allergiske symptomer så er du allergisk mot noe du alltid omgir deg med. Husstøv, et kjæledyr, kosmetikk eller mat er klassikere. Å utelukke årsak og minimere den er ikke så mye jobb at du ikke bør forsøke. Start med å leve i noen dager uten noe form for såpe, kosmetikk, hårprodukter, vaskemidler (inkludert de brukt av andre i din husstand), klær vasket i annet enn allergivennlig vaskemiddel uten skyllemiddel etc. Merker du bedring utvider du til en måned. Bedres det da så går du permanent bort fra det meste av det (eddik og et oljebasert luktfritt såpestykke duger til 90% av all vask) Folk flest med din type reaksjon er allergisk mot noe de har på huden (og det du vasker klær og sengetøy i har du på huden). Du kan også få elveblest av polyester. Gudene vet hvorfor, men det skjer. Anonymkode: 8a97f...e11 Elveblest gir normalt små vabler og det har jeg ikke. Tro meg, jeg har prøvd ut så og si alt og tatt masse allergiprøver. Jeg har tross alt hatt dette i 25 år. Man kan få elveblest av kulde, varme, trykk osv. Så det må ikke være noe man får på huden eller spiser. Men jeg har altså aldri funnet ut hva som er årsaken. I følge spesialisten jeg var hos så var det ikke alltid man fant ut årsaken. Anonymkode: b3e42...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #47 Del Skrevet 6. mai 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som sa jeg skulle prøve zyrtec så hjalp det mye, klør litt fremdeles, men det er overkommelig! Anonymkode: 7d124...7ae Så bra! Det kan hende du må bruke det i en periode før det virker skikkelig. Og det kan også være at Zyrtec ikke er bra nok. Det finnes mange typer allergimedisin og Zyrtec er gjerne den man starter på for å se om det hjelper. Virker den ikke optimalt så prøver man en ny en. Du får helt sikkert resept hvis du trenger det. Anonymkode: b3e42...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 6. mai 2019 #48 Del Skrevet 6. mai 2019 Ser ut som du skriver om meg her. Får det i perioder med mye stress, når jeg stresser ned så går det over. Vet ikke om det er stress i ditt tilfelle men hos meg blir kløen intens spesielt på venstre side når jeg er stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #49 Del Skrevet 6. mai 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Det kan hende du må bruke det i en periode før det virker skikkelig. Og det kan også være at Zyrtec ikke er bra nok. Det finnes mange typer allergimedisin og Zyrtec er gjerne den man starter på for å se om det hjelper. Virker den ikke optimalt så prøver man en ny en. Du får helt sikkert resept hvis du trenger det. Anonymkode: b3e42...42b Jeg har liggende noe aerius som jeg fikk på respet etter en infeksjon + allergi av et myggestikk..( ja låret mitt var like stort som en fotball, og jeg kunne så vidt gå, fikk antibiotika å, sånn hvis noen lurte) kanskje jeg kan prøve de å, de er sterkere. Anonymkode: 7d124...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå