linky Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Har begynt å tenke litt på bryllupsalbumet. Vi vil gjerne ha hvit album med svarte ark inni. men har vært litt rundt og sjekket, men finner ikke det. og er sidene svarte, så er albumet svart eller grått. noen som vet hvor man kan få tak i det? i stavanger området?
Trampe Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 prøv på internett...jeg har sett et slikt i letinga mi etter album, men nå husker jeg ikke hvor det var!! :klø:
kariannemor Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 På notabene har de fine album med svarte ark.. Selve albumet er også svart men har stilige sølv hjerter på fram siden.. Kanskje de vil falle i smak... :klø:
Gjest lmari Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Det finnes pakker med sort fotopapp som du kan sette inn i vanlige ringpermer/alle permer med vanlig ringpermløsning. Jeg bruker det til alle mine album - da kan du selv bestemme hvor mange ark og hvor stort albumet skal være. Litt kjipt om du ikke får plass til bildene fra brudevalsen, liksom??
Linn3c Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 Eg kjøpte ein brun ringperm med svarte ark på Panduro. - No held eg på å måla permen lilla på utsida, grøn på innsida og limer englepapir der eg har målt. Dette fordi det skal stå i stil til invitasjonar, bordkort, takkekort og dekorasjonar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå