AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #21 Skrevet 2. mai 2019 Sexy menn som oser selvtillit og sunn livsstil passer det meste. For å ikke se skitten ut må de passe på at håret er rent og børstet, bruke balsam i tuppene så det ikke er tørt. Tynt og langt hår er aldri fint. Om de har litt bølger i tillegg så er det bølger i trusa mi for å si det sånn🐒 Anonymkode: 576e4...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #22 Skrevet 2. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, vet ikke med deg, men Jason Momoa er en av de mest maskuline mannfolka jeg vet om. Ser han virkelig ut som en kvinne? Anonymkode: 87dd9...1bb Han hadde sett mer macho ut med kort hår. Anonymkode: 8afdb...d84
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #23 Skrevet 3. mai 2019 Stort sett not, for min del. Et godt eksempel er Thor. Ikke stygg med langt hår, men med kort hår er han HEIT. Anonymkode: 42114...03f
Ariana807 Skrevet 3. mai 2019 #24 Skrevet 3. mai 2019 Not!!! Noe av det aller verste og mest grusomme jeg kommer over på datingssider! Jeg får psykisk vondt av å se på! 😵😵😵 Gi meg heller en skallet mann! 1
Hellian Skrevet 3. mai 2019 #25 Skrevet 3. mai 2019 På 2.5.2019 den 14.20, Ullvott skrev: Not! Menn som er sexy med langt hår er sexy på tross av, og ikke på grunn av håret. De vil være enda finere med kort hår, alle sammen. Hot! Menn som er sexy med kort hår er sexy på tross av, og ikke på grunn av håret. De vil være enda finere med langt hår, alle sammen. 😚 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. mai 2019 #27 Skrevet 3. mai 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #28 Skrevet 3. mai 2019 Hot! Samboeren min har halvlangt hår (til haka), det er flott og tykt, og skjegg 😍 Jeg synes menn ser mer mandige og tøffe ut med langt hår, helst med skjegg av noe slag. Korthårede og skjeggløse menn er mer androgyne i utseendet for meg. Anonymkode: 08a97...ebf 1
Hellian Skrevet 3. mai 2019 #30 Skrevet 3. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hadde sett mer macho ut med kort hår. Anonymkode: 8afdb...d84 Han hadde sett mer kjedelig ut med kort hår mener du. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #31 Skrevet 3. mai 2019 Har aldri likt kort hår, hverken på menn eller damer. Elsker langt hår ❤️ Anonymkode: d82a5...374 1
Hellian Skrevet 3. mai 2019 #32 Skrevet 3. mai 2019 1 time siden, Ariana807 skrev: Not!!! Noe av det aller verste og mest grusomme jeg kommer over på datingssider! Jeg får psykisk vondt av å se på! 😵😵😵 Gi meg heller en skallet mann! Wow, det høres rimelig spesielt ut 🤤 Ellers har du det bra? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #33 Skrevet 3. mai 2019 Synes de fleste menn er finere med kort hår! Det finnes selvsagt menn som kler langt og, men det er ikke helt min greie ☺️ Anonymkode: 20707...478
Ariana807 Skrevet 3. mai 2019 #34 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, Hellian skrev: Wow, det høres rimelig spesielt ut 🤤 Ellers har du det bra? Haha, har ikke funnet en «fobi» som dekker dette, men kan tenke det kan være noe alla det samme med folk som freaker ut når de ser slike: https://www.google.no/amp/s/amp.businessinsider.com/the-science-of-trypophobia-a-fear-of-holes-2015-8 eller lignende med folk som virkelig ikke kan fordra ordet «moist» Har ingne bedre forklaring på min sterke reaksjon 😅 men jeg er og veldig upfront, har det på profilen at menn med langt hår enten får klippe seg eller lete videre 😅😂 Ellers har jeg det bra, skal på date i dag, fra bildene å dømme har han nok litt lite hår på toppen og holder hårområdene på kantene kortklipte 👍🏻 Perfekt 👌🏻
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #35 Skrevet 3. mai 2019 Spørs på håret, og på mannen. Tynt, slitt flisete hår er fælt uansett. Anonymkode: 4a31e...255
Hellian Skrevet 3. mai 2019 #36 Skrevet 3. mai 2019 5 minutter siden, Ariana807 skrev: Haha, har ikke funnet en «fobi» som dekker dette, men kan tenke det kan være noe alla det samme med folk som freaker ut når de ser slike: https://www.google.no/amp/s/amp.businessinsider.com/the-science-of-trypophobia-a-fear-of-holes-2015-8 eller lignende med folk som virkelig ikke kan fordra ordet «moist» Har ingne bedre forklaring på min sterke reaksjon 😅 men jeg er og veldig upfront, har det på profilen at menn med langt hår enten får klippe seg eller lete videre 😅😂 Ellers har jeg det bra, skal på date i dag, fra bildene å dømme har han nok litt lite hår på toppen og holder hårområdene på kantene kortklipte 👍🏻 Perfekt 👌🏻 Hehehe 😄 Bra at folk har forskjellig smak! Men syns det er en uting å rakke ned på folk som har annerledes stil. Langt hår på menn er liksom ok å rakke ned på... Det er jo ikke det.
Ariana807 Skrevet 3. mai 2019 #37 Skrevet 3. mai 2019 (endret) 9 minutter siden, Hellian skrev: Hehehe 😄 Bra at folk har forskjellig smak! Men syns det er en uting å rakke ned på folk som har annerledes stil. Langt hår på menn er liksom ok å rakke ned på... Det er jo ikke det. Rakker ikke ned på folk. Alle har lov til å være seg selv, og respekterer det. Elsker at vi aller er ulike og helt 100% klarer å være seg selv. Jeg er alltid 100% ærlig og er alltid meg selv og forventer det samme tilbake. Om en mann elsker lange lokker, supert, men han er bare ikke noe for meg 😅👍🏻 Endret 3. mai 2019 av Ariana807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå