Gå til innhold

Oslo-København

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! På grunn av streiken SAS har disse dager må jeg planlegge om reiseruten min. Egentlig skulle jeg tatt fly fra Gardemoen til København for så å fly videre. Det første flyet er "selvfølgelig" med SAS, og jeg trenger nå sårt å finne den korteste men billigste reisemetoden fra Oslo til København. Om det blir båt, buss eller fly spiller ingen rolle. Siste utvei er haiking, men er åpen for dette også da jeg må rekke flyet i køben

Anonymkode: c6122...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå vet jeg ikke raskeste, men av buss og båt, så hadde jeg valgt båt. Da kan du spise middag, ta en drink eller 2, shoppe litt, og sove i din egen lugar. Så mye mer behagelig enn buss. Men det tar jo litt tid.

Anonymkode: c5a3c...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du kjøpt hele reisen som gjennomgående billett må du kontakte SAS for å finne ut av hva du må gjøre da hele reisen blir kansellert om du ikke møter opp til første flight.

Jada, jeg er klar over at det er streik i SAS, men om TS bare fikser egen transport til Køben uten dialog med SAS risikerer h*n at hele reisen er kansellert.

Selv ville jeg valgt DFDS fra Oslo, det er det mest behagelige alternativet til fly selv om det tar mye mer tid. Buss fremstår for meg som et mareritt...

Anonymkode: 11479...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DFDS båten fra oslo.

Ellers flyr Norwegian fra osl.

Anonymkode: 36c7b...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...