Gå til innhold

Verden raser litt sammen om dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et langt og forferdelig forhold, ble det slutt. Jeg var 31 og barnløs. Trodde håpet var ute da jeg ble 33 og fortsatt var singel. Så fant jeg deømmemannen året jeg ble 34. Jeg var lykkelig frem til i dag. Vi har det utrolig fint sammen og han er en kjernekar, rett og slett. Han vil ikke ha barn, noe som ikke kom klart frem i starten. Jeg må nå innse at jeg aldri får oppleve å bli mor. Det sårer så ekstremt. Det er så grusomt å tenke på.

Anonymkode: 8587b...342

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan selv velge om du skal ha barn eller ikke. Det er bare å bytte ut typen og prøve å finne en ny som vil ha barn. En annen mulighet hvis du sitter godt i det økonomisk er å få problembarn. 

Men det er jo ikke sikkert at du kan bli gravid da. 

Anonymkode: 01cca...847

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selv velge om du skal ha barn eller ikke. Det er bare å bytte ut typen og prøve å finne en ny som vil ha barn. En annen mulighet hvis du sitter godt i det økonomisk er å få problembarn. 

Han sier " kanskje, om 2 år" Da er jeg 36

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problembarn?? 😂

Anonymkode: 90ec3...2b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problembarn?? 😂

Anonymkode: 90ec3...2b3

Autokorrektur altså 😂😂 Donorbarn skulle det være. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må bestemme seg for om han vil ha barn eller ikke. Det er helt innafor om han ikke vil ha barn, men du vil ha. Han bør derfor ikke utsette deg for å fortsette forholdet under falske forutsetninger. 

Han bør gi deg et klart svar på det, og da må du enten bryte med han eller akseptere at du vil forbli barnløs. 

Har han barn fra før? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han må bestemme seg for om han vil ha barn eller ikke. Det er helt innafor om han ikke vil ha barn, men du vil ha. Han bør derfor ikke utsette deg for å fortsette forholdet under falske forutsetninger. 

Han bør gi deg et klart svar på det, og da må du enten bryte med han eller akseptere at du vil forbli barnløs. 

Har han barn fra før? 

Han har ikke barn. Han er 37

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du møtte mannen når du var 34 og er 36 om to år. Altså du har akkurat møtt han og snakket om barn? Han må jo få tid til å bli kjent med deg først. 36 er heller ingen dim alder å få barn, flere kvinner velger å få barn senere nå, så det er jo ingen problem i forhold til alder. 

Anonymkode: faddc...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du møtte mannen når du var 34 og er 36 om to år. Altså du har akkurat møtt han og snakket om barn? Han må jo få tid til å bli kjent med deg først. 36 er heller ingen dim alder å få barn, flere kvinner velger å få barn senere nå, så det er jo ingen problem i forhold til alder. 

Anonymkode: faddc...1d7

Har vært sammen opp mot ett år. Tok det ikke opp som noe som skal skje nå. Det var med tanke på typer prevensjon at det ble tema. Jeg hadde trodd at han ville ha barn. Har sagt at jeg vil ha barn ved et par anledninger. Greit å ta opp temaet før vi flytter sammen, så overraskelsen kom fordi jeg i dag spurte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...