Gjest Janna Skrevet 21. september 2002 #21 Del Skrevet 21. september 2002 Det stemmer på sambo *ler* Ingen puselanker der nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. september 2002 #22 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg føler ikke helt for å legge ut størrelsen på sambissen på internet, så ingen tror jeg ror meg unna her :blunke: Nakken synes jeg er utrolig sexy på mange gutter. Men så absolutt ikke alle. Da må han selvfølgelig være velfrisert, ha en deilig hud som ser myk ut. Aaaaaahhhhh :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pål Skrevet 22. september 2002 #23 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg er maskulin, har hår på brystet og har store brede arbeids hender. Og bra utstyr.. Er jeg drømme mannen da? hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 22. september 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 22. september 2002 Ja, if you got the personality to go with it ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 22. september 2002 #25 Del Skrevet 22. september 2002 Store velformede hender er absolutt noe av det mest sexy som finnes, men når alt annet er sakt, så tenner eg på helheten ikke detaljene. Det er faktisk mulig å være liten og tynnhåret og fremdeles være dønnsexet. Allermest sexet er en mann med skikkelig selvtillit, synes nå eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå