Gå til innhold

Store hender :-)

Morlock

Anbefalte innlegg

Åh, jeg syntes det er så sinnsykt sexy med store, brede hender på menn.

Min kjære har deilige hender :D

Noen andre som tenner på hender, eller føtter for den saks skyld?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Psyckobabe

Store sterke mannehender ( med litt ru hud og småarr etter arbeid) er kjempesexy. Manneføtter derimot har jeg lite til overs for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest William

Nå må dere bestemme dere, jenter....

Dere vil ha en maskulin, sterk mann, har jeg skjønt... men det betyr jo også at denne type menn ofte har hår på brystet, og kanskje også på ryggen...

Men det vil dere tydeligvis IKKE ha,etter hva jeg har forstått??

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne75
Nå må dere bestemme dere, jenter....

Dere vil ha en maskulin, sterk mann, har jeg skjønt... men det betyr jo også at denne type menn ofte har hår på brystet, og kanskje også på ryggen...

Men det vil dere tydeligvis IKKE ha,etter hva jeg har forstått??

:P  :P

Typen min har hår på både brystet og ryggen. I utgangspunktet hadde jeg store problemer med hårete menn...og særlig de som hadde hår på ryggen. Syntes det var skikkelig turn-off. Men ..elsker du noen så elsker du vedkommende uansett..med eller uten hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Min kjære har og store, sterke, sexye hender. Mmm :ler:

William: Alle er jo forskjellige dah. Mannen min har hår på brystet og jeg liker det ja. Og hvis han ikke hadde hatt det, så hadde jeg likt han fordet. Man velger jo ikke mannfolk etter hvor mye/lite hår han har. :wink:

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Min kjæreste har STOORE hender, større enn "normalt", men han har ikke hår på brystet eller ryggen & thank God 4 that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duchess:

Nå liker jo du det feminine og da, etter som jeg så din detaljerte utredning om jentesex i en annen tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri tenkt så veldig over det... Men det er kanskje sant, ja... At store sterke hender har et litt sexy preg over seg...

Jeg synes så mye er sexy, jeg... Hår kan være sexy,uten hår kan være sexy... Kan synes en fyr med langt hår på huet er sexy, mens jeg kan også synes en som er skinna er sexy... Proporsjonene må passe, det som forteller meg om jeg synes det er sexy eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næmmen Kevin, da... *klapper Kevin på hodet* Det er jo ikke det eneste jenter tenner på da :wink:

Men: store, pene, brede hender er kjempesexy!! Tok meg selv i å stirre på hendene til en fyr på trikken her forleden... *pinlig*

Kjæresten min har utrolig vakre hender, og hår både på brystet, rumpa og ryggen. På papiret høres det kanskje ikke særlig sexy ut: "enslig, ung kvinne søker mann med hår på ryggen" hehe... men det er sånn han jeg elsker ser ut, og å forestille meg ham uten hår blir bare heeeelt feil...

Noen fotfetishist blir jeg nok aldri, men ingenting slår å få -eller gi- en fotmassasje etter en slitsom dag....

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

STORE HENDER!!! oh yea!! og er de i tillegg festet til et par senesterke underarmer, gjerne med synlige blodårer... da blir jeg mo i knærne. Men mye mørkt hår på ryggen.? Uæææææææææ!!!.. og har dere prøvd å vaske en slik rygg? såpa skummer og skummer og går aldri bort. Æsj!!

Mannen min har i følge med en perfekt passe hårløs kropp, passe str lem, hender og føtter. Men dette er jo bare min mening da.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess
Duchess:

Nå liker jo du det feminine og da, etter som jeg så din detaljerte utredning om jentesex i en annen tråd...

Det er korrekt at jeg liker feminine JENTER.

Men nå er jeg faktisk BI og ikke lesbisk og jeg liker IKKE feminine menn.

Skal love deg at kjæresten min ikke er av den feminine sorten :hoho:

Og sånn helt til slutt Quandro...min tråd du viser til var absolutt ikke detaljert. Siden jeg er så grei, sparte jeg dere for detaljene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var litt artig å lese. Ser at de fleste jentene fortrekker hender som virkelig ser ut som de hører hjemme på et skikkelig mannfolk. I min ungdom (det er leeeeeeenge sida det), så var det helt vanlig at jentene først vurderte en gutt ut i fra størrelsen på hendene, dette skulle visstnok fortelle deg en del om størrelsen på visse andre kroppsdeler. Om det stemmer? Tja, kanskje....Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det nødvendigvis stemmer... hehe...

Typen min har ikke så store hender, men han han STOR p***... hehe...

Så jeg tror ikke det stemmer alle tilfeller, iallfall.... Det er nok bare en myte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

trenger ikke være store hender for å være gode hender :wink:

kikker alltid på hendene til folk men legger aldri merke til öyenfargen deres.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...