AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Jeg liker ikke å forsvare mannen her, men han er veldig sliten og grinete for tiden. Vi har en svoger som bor i nærheten med kone og tre små barn. Selv har vi to små i samme alder. Når de er til oss på besøk, blir det naturligvis dobbelt opp: støy, rot, søl osv. Etter besøk i dag var mannen så grinete. Irritert over hvor mye bråk, støy, men mest av alt søl, at de ikke er like nøye med vask av hender som oss og at det er møkkete etter de har vært her. Jeg lo nesten litt (innvendig) da han bemerket det da de hadde dratt. I min verden er det naturlig at det blir litt sånn. Alle er vi ikke like, og man må regne med mer støy, bråk, rot osv når en har besøk. Skulle jeg satt fingeren på noe, ville det vært at de kunne ha sagt til barna/hjulpet til å be de rydde opp etter hver lek, slik jeg følte jeg gjorde gjentatte ganger + at jeg ryddet opp til slutt. Sa strengt fra til mitt eldste barn hva jeg syntes om dagens oppførsel. I tillegg hadde det vært fint om barna også takket for maten eller sa ha det bra. Dette vektlegger mannen min tungt og føler de er vært uhøflige. Hva tenker dere? Anonymkode: 470c1...d7e
Duff Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Tenker at barna godt kan hjelpe med å rydde litt opp men ellers tror jeg besøkene blir langt hyggeligere om lista legges død.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Tja, begge deler? Han har sikkert rett ang. barna men samtidig er det jo ikke noe vits å bli grinete over det. Det er ikke hans barn så det er jo ikke så mye å gjøre med det og for alles skyld bør han legge listen litt lavere for hva han skal irritere seg over.. Anonymkode: e313b...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå