Mazarini Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Har en flyvning med SAS som jeg jo ikke aner om går eller ikke (som alle andre) pga streiken. Så er det noen som sier at man har rett på å få dekket mellomlegget opp til en annen (dyrere) flybillett hos annet flyselskap. Noen som vet om det stemmer?? Jeg syns det høres veldig rart ut, for i så fall så burde jo absolutt alle Norwegian-billettene vært borte frem til og med søndag 5. mai, og det er de ikke. Samtidig hadde vært veldig greit å få vite hvis der faktisk er sånn. Og ja, jeg hsr prøvd å ringe og å sende melding, jeg får, som alle andre, ikke noe svar....
Amantheia Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 6 minutter siden, Mazarini skrev: Har en flyvning med SAS som jeg jo ikke aner om går eller ikke (som alle andre) pga streiken. Så er det noen som sier at man har rett på å få dekket mellomlegget opp til en annen (dyrere) flybillett hos annet flyselskap. Noen som vet om det stemmer?? Jeg syns det høres veldig rart ut, for i så fall så burde jo absolutt alle Norwegian-billettene vært borte frem til og med søndag 5. mai, og det er de ikke. Samtidig hadde vært veldig greit å få vite hvis der faktisk er sånn. Og ja, jeg hsr prøvd å ringe og å sende melding, jeg får, som alle andre, ikke noe svar.... Er ikkje heilt sikker, men trur det berre gjeld dersom flyet ditt er bekrefta kansellert, og SAS ikkje har fått til å booke deg om til eit anna fly sjølv. Dei booker deg ikkje om til Norwegian, då dette er eit konkurrerande selskap (det var i alle fall det nokre vener av mannen fekk beskjed om då deira fly vart kansellert). Ta kontakt med SAS for å høyre, så hjelper dei deg nok.
Kjetil E Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 53 minutter siden, Mazarini skrev: Har en flyvning med SAS som jeg jo ikke aner om går eller ikke (som alle andre) pga streiken. Så er det noen som sier at man har rett på å få dekket mellomlegget opp til en annen (dyrere) flybillett hos annet flyselskap. Noen som vet om det stemmer?? Jeg syns det høres veldig rart ut, for i så fall så burde jo absolutt alle Norwegian-billettene vært borte frem til og med søndag 5. mai, og det er de ikke. Samtidig hadde vært veldig greit å få vite hvis der faktisk er sånn. Og ja, jeg hsr prøvd å ringe og å sende melding, jeg får, som alle andre, ikke noe svar.... For det første må flyet være kannselert. Og for det andre så kan du ikke ha fått et tilbud om alternativ transport fra SAS (være seg fly, tog, buss eller visa versa) intill 24 timer etter opprinnelig oppsatt avgang. Og ja billetten kan være dyrere i kroner og øre men det må være samme eller lavere bookingklasse.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Mitt fly ble kansellert. Vi fikk 300 euro per pers mer enn billettprisen. Og så skulle det være i samme eller lavere klasse Anonymkode: e3429...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå