JamesCharles Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Hei! Jeg har et litt spesielt hår. For 2-3 år siden så begynte håret mitt å krølle seg, helt plutselig. Nå har jeg en dært av krøller som går rundt hele toppen av håret. Resten er litt krøllete her og der. Krøllene er helt vanlige, fine korketrekkere. Men jeg synes det ser tullete ut så jeg retter håret nesten hver dag. Jeg vet at det ikke er bra for håret i det hele tatt, men om morgen så har jeg det litt travelt og må da stå opp enda tidligere får å ordne håret, hater da selfølgelig å dusje, når det regner og når det snør, eller hvis det er fuktig i lufta eller hvis jeg skal dusje etter gymmen og det blir fuktig der eller damper. Men har noen her no tips om hva dette evt kan være, det at jeg plutselig fikk krøller midt på håret også er resten bare sånn passe krøllete, (før det skjedde så hadde jeg helt vanlig normalt rett hår). Også om noen har no tips til hva jeg evt kan gjøre istedet for å rette det hver dag (bruker sånn varmespray greie, men den funker jo ikke så veldig bra, når jeg gjør det hver dag) 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Kan du ha håret i en løs flette noen dager? Mens håret er i flette, vises det ikke at håret er forskjellig Anonymkode: 3c457...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Noen sier at håret endrer seg hvert 7 år. Det har stemt ganske godt for min del. Det virker som om det går i sykluser og veksler mellom rett og krøllete. Nå for tida er håret mitt helt håpløst så jeg føler med deg. Jeg har ikke så mange tips, for jeg har prøvd mye rart og vender alltid tilbake til rette-tanga. Det er mest lettvint. Jeg vet at det går ann å gå til frisøren å få det permanent rettet. Da holder det seg slik i mange måneder, men selvfølgelig vil det slite på håret. Det andre alternativet er å rett og slett "omfavne" krøllene dine og få dem til å se best mulig ut. Dert finnes flere produkter som får krøller til å se bra ut og holde fasongen. Jeg bruker ofte krølltang. Sliter mindre på håret enn rette-tanga. Anonymkode: d78db...931 2
JamesCharles Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha håret i en løs flette noen dager? Mens håret er i flette, vises det ikke at håret er forskjellig Anonymkode: 3c457...2d0 Kan prøve det, takk for svar!:) 1
JamesCharles Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen sier at håret endrer seg hvert 7 år. Det har stemt ganske godt for min del. Det virker som om det går i sykluser og veksler mellom rett og krøllete. Nå for tida er håret mitt helt håpløst så jeg føler med deg. Jeg har ikke så mange tips, for jeg har prøvd mye rart og vender alltid tilbake til rette-tanga. Det er mest lettvint. Jeg vet at det går ann å gå til frisøren å få det permanent rettet. Da holder det seg slik i mange måneder, men selvfølgelig vil det slite på håret. Det andre alternativet er å rett og slett "omfavne" krøllene dine og få dem til å se best mulig ut. Dert finnes flere produkter som får krøller til å se bra ut og holde fasongen. Jeg bruker ofte krølltang. Sliter mindre på håret enn rette-tanga. Anonymkode: d78db...931 Da er jeg ikke helt alene om det hvertfall, da får jeg håpe på at det endrer seg tilbake om noen år! Takk for svar!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå