AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Har nylig hatt samleie med en etter bruddet, og det fikk meg til å savne sex med min ex. Ex`en fortalte alltid at han elsket meg under samleie, når han kom kunne han ligge å kose å kysse meg lenge etterpå, han fortalte hvor bra jeg var, kysset meg på pannen under sex, var opptatt av at jeg skulle komme etc.. Jeg forventer jo selvfølgelig ikke dette av en jeg bare ligger med, men jeg savner sånn den nærheten disse mennene ikke gir meg. Vil det gå over? Har vært slutt i 7 måneder.. Savner ikke ex`en spesielt på mange andre områder om det har betydning. Anonymkode: a0b42...7e5
Hartroa Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Det er vel stor forskjell på å ha sex og det å elske med en kjæreste. Det blir alltid best og mest riktig sex når det er følelser i sexen. Tror ikke du får den samme opplevelsen igjen før du elsker og har sex samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Hartroa skrev: Det er vel stor forskjell på å ha sex og det å elske med en kjæreste. Det blir alltid best og mest riktig sex når det er følelser i sexen. Tror ikke du får den samme opplevelsen igjen før du elsker og har sex samtidig. Ja jeg vet 😞 Trist når man har opplevd å ha sex med en man virkelig elsker, så må man gå over til sex der man ikke engang koser etterpå nesten.. Men med ex`en "klikket" vi med engang seksuelt, og jeg har aldri opplevd det før. Er veldig redd for at jeg ikke får oppleve det igjen heller nå Anonymkode: a0b42...7e5
Hartroa Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet 😞 Trist når man har opplevd å ha sex med en man virkelig elsker, så må man gå over til sex der man ikke engang koser etterpå nesten.. Men med ex`en "klikket" vi med engang seksuelt, og jeg har aldri opplevd det før. Er veldig redd for at jeg ikke får oppleve det igjen heller nå Anonymkode: a0b42...7e5 Håper virkelig du får oppleve det igjen, for ingenting er som å elske med den man elsker. Bare ikke gi opp. En dag så treffer du den som er riktig for deg. I mellomtiden ville jeg holdt meg unna tilfeldig sex, hvis det gjør deg trist. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå