Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og har gått opp en del i størrelse allerede, bruker nå 70k fra Change. Er det noen som har erfaring med ammebher som passer denne størrelsen og større? Er bare i 2.trimester, så ser for meg at de kommer til å bli enda større når melka kommer? 

Anonymkode: e08f6...911

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke.. Gi beskjed om du finner!

Anonymkode: 2261d...dc1

Skrevet

Anita med spiler er bra. Diverse modeller. Det er imidlertid VELDIG VIKTIG(!!!) at cupen er stor nok, så spilene går langt utenfor brystvev under armen!

AnonymBruker
Skrevet

Freya

Anonymkode: bc6be...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Change har vel til M-cup?

Anonymkode: b88a9...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Hot Milk. Bruker 80M.

Husk at Change-størrelsene ikke samsvarer med andre merker (trekk fra to størrelser:K->I)

Anonymkode: ad7f7...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Abecita.  Beste bh som finnes 

Anonymkode: d9526...e77

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for forslag, skal sjekke ut alle disse. 

Anonym bruker b88a9...d3a: De hadde ikke større ammebh enn 70k når jeg sjekket, men det finnes kanskje? 

Anonymkode: e08f6...911

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Joppeline skrev:

Anita med spiler er bra. Diverse modeller. Det er imidlertid VELDIG VIKTIG(!!!) at cupen er stor nok, så spilene går langt utenfor brystvev under armen!

Hvorfor? Det er ganske lurt å skrive grunnen til at det er så viktig å ikke bare at det er viktig, greit å få vite hvorfor.

Anonymkode: 042f7...a9a

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det er ganske lurt å skrive grunnen til at det er så viktig å ikke bare at det er viktig, greit å få vite hvorfor.

Så brystvev/melkekjertler ikke kommer i klem, da det kan gi tette melkeganger og betennelse. Beklager, trodde det var innlysende..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Joppeline skrev:

Så brystvev/melkekjertler ikke kommer i klem, da det kan gi tette melkeganger og betennelse. Beklager, trodde det var innlysende..

Hadde det hvert så innlysende som du trodde hadde du vel ikke trengt til å skrive at det var veldig viktig heller...

AnonymBruker
Skrevet

Bruker også K-cup og har vært aller mest fornøyd med Change sine, men husker jeg bestilte på mammatrend og var fornøyd😊

Anonymkode: e661e...e72

AnonymBruker
Skrevet

Husk at man ikke skal bruke spiler før melken er stabilisert (vanligvis 2 mnd etter fødsel, om jeg husker rett). Men jeg har bare funnet noen få uten spiler jeg kan bruke pga stor cupsize (75h/i). Den beste er kjøpt på zalando, og heter Cache Coeur Bio (de har flere fra det merke uten spiler som er tilpasset store bryster). 

Anonymkode: 6b3c3...995

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde det hvert så innlysende som du trodde hadde du vel ikke trengt til å skrive at det var veldig viktig heller...

Er vel av typen aha, selvfølgelig.

Anonymkode: 730a6...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hot Milk. Bruker 80M.

Husk at Change-størrelsene ikke samsvarer med andre merker (trekk fra to størrelser:K->I)

Anonymkode: ad7f7...9b2

Hører folk si det, men kan ikke si jeg opplever det slik selv. Og chantelle selges vel andre steder og så?

Anonymkode: 730a6...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Mine vokste fra D til F i svangerskapet, men ble ikke noe større da melka kom. Kanskje litt de første få dagene da melka kom, men etter det var de tilbake til svangerskapsstørrelse, kanskje til og med litt mindre. 

Så det er ikke sikkert de blir noe større 😊

Anonymkode: 74d24...62e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...