Gå til innhold

Healer

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Noen som har prøvd healer? Erfaringer?

Jeg skal til en i dag... Er så spent. Tanta til en kamerat er healer, skjønner dere, og han hadde snakket med henne om meg. I går fikk jeg en SMS om at hun gjerne ville prøve å hjelpe meg. Åh, jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente meg jeg. Prøver å ikke ha for store forhåpninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Nei og nei, vennen :klem: Dette har du ikke fortalt noe om. Du kjenner nok mitt syn på saken, så det er bra å ikke ha for store forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Nei og nei' date=' vennen :klem: Dette har du ikke fortalt noe om. Du kjenner nok mitt syn på saken, så det er bra å ikke ha for store forhåpninger.[/quote']

:ler: hehe... ja, altså det var bare fordi han kameraten min hadde en tante da. synes ikke jeg kunne takke nei til det. kan jo gi det et forsøk? I nøden spiser fanden fluer, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en skeptiker selv, men mange av mine venninner har blitt hjulpet, og healeren "ser" problemene deres nesten før de har rukket å komme inn i rommet.

Jeg er veldig nysgjerrig på dette (hvordan kan det gå an!!!), og skriv gjerne inn erfaringene dine! (Uansett utfall...)

'

:)

Det skader jo ikke å prøve, og uansett så har du hatt en merkelig opplevelse som er kjekt å ta med seg i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også skeptiker til slikt, men synes ikke det er noe i veien med å prøve det.

jeg tror man er nødt til å stille seg veldig inn på at det kan funke, dersom det skal funke..... være "mottakelig" på en måte.

selv om jeg er skeptisk til det, så har jeg vært på tanken på å prøve selv, for som du sier, i nøden spiser fanden fluer! og skade kan det vel ikke uansett.

gi oss tilbakemelding da Lilleulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Får legge til litt: Jeg er også veldig skeptisk til slikt, det skal man og være mener jeg.

Jeg har full tro på at noen har slike evner, men tror det er en stor andel som også gir seg ut får å ha det, men som bare er humbug.

Jeg fikk en prøvesmak på reikihealing på alternativ messe, og synes det virket spennende, og fikk litt troen på det.

Så da fikk jeg lyst til å prøve en time :-) gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er skeptisk til healer ,og fordi jeg ikke har den store troen , vet jeg ikke om det hadde hjulpet meg. Jeg tro du må ha litt tro selv først. Det er det sammen på bønnemøter også. Du bør jo selv ha litt tro før du kan bli frisk da. Men som sagt jeg er ikke sikker. Dette er bare antagelser fra min side. Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om superskeptikere som har fått sjokk når de har kjent en glovam, strålende følelse når healer har tatt på dem...

er veldig lite "troende" selv, men det er mer melom himmel og jord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg sliter jo litt med det samme som deg, Lilleulv. I en periode prøvde jeg "alt" for å se om det gjalp. Gikk også til en healer. For å si det sånn, det var 600 kr ut av vinduet. Men på den annen side, så vet jeg jo med meg selv at jeg prøvde det i alle fall, og at det ikke funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg sliter jo litt med det samme som deg, Lilleulv.

Gjør du? Utmattelse og kyssesyken og sånn?

Nå har jeg vært der da. For en sprø opplevelse!!! For å si det sånn, det skjedde NOE. Men hva er jeg ikke sikker på... Når hun la hendene på meg så ble det et press over brystet og tungt å puste. Nesten samtidig sier healeren: er det trangt å puste nå? jeg kan kjenne det. Så etter hvert fikk jeg en sterk smerte i ryggen. og da sa hun: har du vondt her i ryggen? jeg kan kjenne dine smerter på min kropp... :o herregud... hun hadde glovarme hender og jeg følte meg rar i kroppen mens hun holdt på. Etterpå fikk jeg beskjed om å spise sitron, sitte på et rødt håndkle og tenne et lys :ler: HAHA, jeg holdt på å le meg ihjel. Hun var utrolig morsom hun dama, og vi prata mye om farger og påvirkning av energi og sånn. Vet ikke om dette virka, men jeg skulle kjenne på energien min fremover om det hadde skjedd noe. Synes det var en interessant opplevelse uansett, og er spent på hvordan formen er i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Gjør du? Utmattelse og kyssesyken og sånn?

Utmattelse. :) Vært sykemeldt i et halvt år. Dårlig immunforvar pga det, mange sykdommer som kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri malla så spennande Lilleulv!! Husk å oppdater oss på kordan du føler deg framover då :-)

Er en skeptikar sjølv til sånne ting, men som Mathias seier, så er det meir mellom himmel og jord enn vi veit. Bestemora til ei venninde av meg er visst healer. Ho har glovarme hender og har visst "heala" folk. Har lite tru på det når eg les om sånne ting i Hjemmet og sånt, men sidan eg "kjenner" ho så trur eg liksom litt på det likevel.

Men trur ikkje det hadde funka på meg, eg er nok ikkje mottakelig for sånt "tøv" :wink:

Lykke til!! Håpar du blir frisk om en fisk (eller i alle fall betre!) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det er noen som har annerledes evner tviler jeg ikke på. en kollega av meg på jobben har varme hender, han har ikke gjort noe utav det, og er ikke noen healer eller noe slikt, men det er utrolig deilig når han holder hendene på stive skuldre. og han trenger egentlig ikke være nær deg engang, du kjenner varmen som stråling fra hendene hans.

spennende å høre ihvertfall, selv om jeg også synes den delen med "sitt på ett rødt håndkle og tenn ett lys" er litt festlig.... :ler:

men det skader jo ikke ihvertfall, så hvorfor ikke. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest meya84

hehe... :)

ingen ting er jo bedre enn at man føler seg bra uansett hva d skyldes :):):)

Blir du bedre av de healergreiene tar jeg første fly til Oslo altså!!

jeg skal prøve meg på en sykkeltur nå...vel å merke uten healer-energi og sitroner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...