AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Er det ikke slik at garden som står utenfor slottet, ikke kan prate med dem som kommer på slottsplassen for å se? Garde-vakten som stod ved en slik liten bu, pratet med en turist. Har aldri i mitt liv opplevd dette før. Jeg trodde garden måtte ti stille, og bare stå vakt og marsjere. Er det ikke slik at dem ikke får lov å prate med turister og besøkende? Noe jeg tenkte, var at kanskje denne garden var tørst, og fikk noe å drikke fra en turist, slik at dem kom i samtale. Men ikke vet jeg. Anonymkode: 9edfd...cc6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 https://www.aftenposten.no/osloby/i/zz1q/Mange-blir-veldig-overrasket-over-at-vi-har-lov-til-a-snakke Anonymkode: 7b2b3...8fc 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Jo de har lov til å snakke. De kan vise vei, svare på spørsmål etc Anonymkode: a3ece...3b5 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Ok. Ble overrasket. Er det i England at gardene\queens-guard ikke får lov å snakke, kanskje? Eller er det samme regler over der? Anonymkode: 9edfd...cc6
slask Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Om de ikke har lov til å snakke kan de bare holde kjeft... Endret 2. mai 2019 av slask
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 De snakker når det er nødvendig, hadde blitt rart visst de bare sto der tause når det skjedde noe de måtte ta seg av, f.eks. fortelle noen at "nei, du kan ikke sitte der"(slik jeg opplevde ) Anonymkode: fc93d...a1c
Antoinette Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Her nå nok TS oppdatere seg på hva som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå