Gå til innhold

For stor penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men gjorde dere noe for å tilrettelegge at han var stor? Glidemiddel eksempel? Jeg blir veldig sår av sex med "vanlige" peniser så dette her er helt grusomt.. Er jo veldig kjedelig å måtte dumpe han pga. det, men det har mye å si når sexen ikke fungerer. 

Anonymkode: 622a6...9db

Siden jeg lett får rifter har glidemiddel blitt et must under sex, så ja, vi gjorde det, men det hjalp rett og slett ikke. Den var SVÆR, så selv med masse glidemiddel og over en time med forspill så var smertene ekstreme og riftene tok vel seks dager å gro. Ikke verdt det. 

Anonymkode: 7b250...d7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har stor og tykk. Men aldri blitt verken sår eller rifter. Selv ikke før jeg fødte våre barn. Men selvsagt kan ikke en mann med stor penis jukke som en kanin / eller som en mann med middels/liten. Men kaninjukking er jo bare helt tragisk følelse spør du meg. 

Anonymkode: 3d325...cae

Han med størst penis som jeg lå med var ganske flink i senga, men det hjalp ikke. Jeg får generelt lett rifter, så da ble det bare verre når han var så stor. Har riktignok også vært borti en med ganske stor som trodde kaninjukking og null forspill var veien å gå, men han var ganske håpløs ellers og, haha. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som vaginaen din passer bedre til en større penis. Noen blir sår og andre ikke, og noen er mere fleksibel og noen trangere. Vi er alle like ulike der nede, så fint å finne en som man er kompatibel med.

Anonymkode: 8a8bd...df5

Selvsagt passer min vagina en stor. Selv har jeg kun fått rifter etter fødsel og aldri hørt før om noen som får RIFTER av samleie med en stor penis. Det må i så fall foregå ganske så voldsomt

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt passer min vagina en stor. Selv har jeg kun fått rifter etter fødsel og aldri hørt før om noen som får RIFTER av samleie med en stor penis. Det må i så fall foregå ganske så voldsomt

Har hørt flere som har fått rifter og noen som er unormalt trange der dette må fikses med inngrep. Akkurat som noen menn har trang forhud mens andre ikke. Derfor det er viktig å finne en man er kompatibel med sånn at man slipper at samleie blir smertefullt.

Anonymkode: 8a8bd...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge gynekologen min er min vagina helt normal, ikke tørr og ikke unormalt trang, men huden akkurat i åpningen er rett og slett ikke elastisk nok og får derfor lettere rifter. Jeg får rifter nesten hver gang jeg har sex, men graden av riftene varierer. Hvis det foregår "ganske voldsomt" blir det jo selvsagt verre, etter jeg ble voldtatt tok det meg UKER å være tilbake til normalt. Men selv etter normal, fin sex med en gjennomsnittlig penis kan jeg ha litt vondt i et døgn etterpå. Etter grei sex med en med stor penis tok det vel seks dager. 

Det er med andre ord ingenting galt med meg, det er heller ikke så forferdelig unormalt å få rifter under sex, å REVNE derimot er vanskeligere. Bare fordi du personlig ikke har opplevd det, betyr det ikke at andre ikke gjør det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...