Gå til innhold

For stor penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en 2-3 ganger og hver gang går jeg med smerter i en uke etterpå. Jeg begynner å blø da det rifter, det er vondt i de fleste stillinger og jeg har begynt å grue meg til når vi skal ha sex. Første gangen fikk jeg sjokk når jeg så størrelsen, den er lang over gjennomsnittet tykk... Jeg hadde lyst å trekke meg fra samleie da jeg ikke var sikker på om det var plass. Er også våt nok, så står ikke på det. Han kommer seg ikke helt inn kjennes det ut som, men har ikke snakket med han noe mer enn å sagt at jeg får vondt. Vil dette komme seg eller vil det være slik for alltid? Er faktisk en dealbreaker da jeg ikke klarer å være "god" i senga for det gjør jo bare vondt

Anonymkode: 622a6...9db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

💢:popcorn:

Anonymkode: 43ce1...f20

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor snakker vi? Kan du angi i lengde og omkrets? Og har du snakket med venninne dine om dette? Går det ryker om han i byen?

Anonymkode: bc627...86e

AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 8ecc9...4a9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor stor snakker vi? Kan du angi i lengde og omkrets? Og har du snakket med venninne dine om dette? Går det ryker om han i byen?

Anonymkode: bc627...86e

Jeg vet ikke omkrets men når jeg runker han er det avstand mellom fingrene om dere skjønner? Det er tykkelsen som plager meg mest.. Han sier at den er normal... Nei går ingen rykter men han har vært i forhold de siste 7 årene tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Har også vært med en med skikkelig kølle. Men de få gangene jeg lå med han var det bare vondt. Måtte legge meg i badekaret etterpå pga smerter. Det gikk heller ikke an å suge han pga tykkelsen, det ble mer at jeg slikket den, noe som ikke var godt for noen av oss. Er så mye bedre med en gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: 36e49...8e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har også vært med en med skikkelig kølle. Men de få gangene jeg lå med han var det bare vondt. Måtte legge meg i badekaret etterpå pga smerter. Det gikk heller ikke an å suge han pga tykkelsen, det ble mer at jeg slikket den, noe som ikke var godt for noen av oss. Er så mye bedre med en gjennomsnittlig penis. 

Anonymkode: 36e49...8e1

Ja er slik jeg føler også. Kjeven holder på å gå i lås under suging.. Skjønner ikke hvordan han har hatt dame og at hun har fått plass til den inni seg, derfor jeg lurte på om det kanskje blir bedre? De gangene vi har sex får jeg han til å komme med engang så jeg slipper å ha vondt lenge men jeg vil jo gjerne ha samleie i mer en 2 minutter 🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn med stor. Alle menn egentlig. Gå inn på YouTube, London Real, Mantak Chia og hør han beskrive de 3 porter til kvinners orgasme. For 34 år siden som ung lærte jeg om dette og har med uvanlig stor aldri hatt problemer med å klargjøre mine elskerinner for samleie. Tid og kunnskap drevet av pasjon kan bidra til at to ulike størrelser kan ha god sex sammen. Verdt å lære seg. Kvinners underliv er for mange esoterisk. Mantak gir deg innsikt. 

Anonymkode: 01643...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Menn med stor. Alle menn egentlig. Gå inn på YouTube, London Real, Mantak Chia og hør han beskrive de 3 porter til kvinners orgasme. For 34 år siden som ung lærte jeg om dette og har med uvanlig stor aldri hatt problemer med å klargjøre mine elskerinner for samleie. Tid og kunnskap drevet av pasjon kan bidra til at to ulike størrelser kan ha god sex sammen. Verdt å lære seg. Kvinners underliv er for mange esoterisk. Mantak gir deg innsikt. 

Men mener du at jeg skal be han se på det eller bør jeg se på det? Vi er jo helt i startfasen så vil gjerne slippe å si "Hei, du har for stor penis se litt på disse videoene om hvordan du kan bruke den bedre" om du skjønner, hehe

Skrevet

Jeg vet av en fyr som har en stor en. Husker den var 18 cm i slapp tilstand. Han hadde problemer i mange år med å finne seg ei dame som likte hans penis. Han fortalte at mange damer rett og slett bare rømte lokalet når han viste frem penisen. 

Så trådstarter det er ingen skam å snu. Det å være ærlig med seg selv. Sex er jo en relativt sentral ting i et forhold slik at du bør jo synes om penisen til partneren din. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Se det sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Jeg vet av en fyr som har en stor en. Husker den var 18 cm i slapp tilstand. Han hadde problemer i mange år med å finne seg ei dame som likte hans penis. Han fortalte at mange damer rett og slett bare rømte lokalet når han viste frem penisen. 

Så trådstarter det er ingen skam å snu. Det å være ærlig med seg selv. Sex er jo en relativt sentral ting i et forhold slik at du bør jo synes om penisen til partneren din. 

Ja det må være noe sånt på han jeg er med nå også. Hadde selv lyst å rømme første gangen, og det er spesielt frustrerende når han nekter for at den er stor da vi ikke kan "jobbe" med det om du skjønner. Ja det er veldig sentralt og jeg kommer ikke til å klare å ha så vondt som dette hver gang.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært borti en fyr som hadde en veldig tykk penis. Det gjorde veldig vondt under sex og det tok meg nesten en uke å gro etter riftene jeg fikk. Han var kjekk og vi hadde god kjemi, men det var ikke nok til at jeg orket å gå gjennom den smerten jevnlig. Har erfart at jeg rett og slett ikke liker store peniser, får veldig vondt hver gang og jeg orker faktisk ikke å ha vondt i flere dager etter sex. 

Anonymkode: 7b250...d7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært borti en fyr som hadde en veldig tykk penis. Det gjorde veldig vondt under sex og det tok meg nesten en uke å gro etter riftene jeg fikk. Han var kjekk og vi hadde god kjemi, men det var ikke nok til at jeg orket å gå gjennom den smerten jevnlig. Har erfart at jeg rett og slett ikke liker store peniser, får veldig vondt hver gang og jeg orker faktisk ikke å ha vondt i flere dager etter sex. 

Men gjorde dere noe for å tilrettelegge at han var stor? Glidemiddel eksempel? Jeg blir veldig sår av sex med "vanlige" peniser så dette her er helt grusomt.. Er jo veldig kjedelig å måtte dumpe han pga. det, men det har mye å si når sexen ikke fungerer. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig sår av sex med "vanlige" peniser så dette her er helt grusomt.. 

Bli sår av sex? Så du er vant med at sex gjør vondt? 

Anonymkode: 374cb...a7f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli sår av sex? Så du er vant med at sex gjør vondt? 

Anonymkode: 374cb...a7f

Det pleier å gjøre vondt dersom jeg ikke har hatt samleie på lenge, men så går det over om jeg har det regelmessig. Så jeg tror bare skjeden min må «utvide» seg litt. Med exen min gjorde det vondt om han fingret meg veldig «hardt» og voldsomt men det tror jeg var fordi han var veldig hardhendt 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vondt inni forresten, men i skjedeåpningen helt nederst mot rumpen. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har stor og tykk. Men aldri blitt verken sår eller rifter. Selv ikke før jeg fødte våre barn. Men selvsagt kan ikke en mann med stor penis jukke som en kanin / eller som en mann med middels/liten. Men kaninjukking er jo bare helt tragisk følelse spør du meg. 

Anonymkode: 3d325...cae

AnonymBruker
Skrevet

Dump

Anonymkode: cfe0d...5ef

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har stor og tykk. Men aldri blitt verken sår eller rifter. Selv ikke før jeg fødte våre barn. Men selvsagt kan ikke en mann med stor penis jukke som en kanin / eller som en mann med middels/liten. Men kaninjukking er jo bare helt tragisk følelse spør du meg. 

Anonymkode: 3d325...cae

Høres ut som vaginaen din passer bedre til en større penis. Noen blir sår og andre ikke, og noen er mere fleksibel og noen trangere. Vi er alle like ulike der nede, så fint å finne en som man er kompatibel med.

Anonymkode: 8a8bd...df5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...