Gå til innhold

Gi Paracet til tross for protester fra barnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare at tankene og følelsene kan vedvare i årevis... 

Anonymkode: 30a2f...5d6

Det kan tankene og følelsene av å få tvunget noe ned i spiserøret også gitt.. 

Anonymkode: 9af01...092

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en annen flytende smertestillende. Jeg gir Nurofen mixtur (appelsinsmak) og den går ned på høykant. Nå har den også kommt med jordbærsmak. Syne selv Paracet smaker herk.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ablaze skrev:

Prøv en annen flytende smertestillende. Jeg gir Nurofen mixtur (appelsinsmak) og den går ned på høykant. Nå har den også kommt med jordbærsmak. Syne selv Paracet smaker herk.

Pinex mikstur smaker også greit. Eventuelt så lokker man med noe barnet liker. Til og med min på 15mnd sier ja hvis han ser at jeg trekker opp Pinex i sprøyte og heller opp litt sjokomelk i ett glass. Han skjønner fort at tar han medisinen, får han skylle ned med melken. Noe han ellers aldri får drikke. 

Anonymkode: 5335e...5de

AnonymBruker
Skrevet
On 5/1/2019 at 9:45 PM, AnonymBruker said:

Du skal i hvertfall ikke tvinge i gutten en stikkpille. Det er overgrep og bruk av makt, og kan gi han traumatiske opplevelser!! Jeg håper du aldri tenker tanken igjen og reflekterer selv over ideene dine. Fy så vondt jeg fikk av ungen din nå. 

Da kan eu heller blande Paracet og gi i syltetøy eller noe annet!!

Anonymkode: 47c2f...3ba

Herrejesus, traumer meg her og traumer meg der. 

Anonymkode: 10113...5b2

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, ablaze skrev:

Du bør absolutt gi Paracet eller Pinex før Nurofen. Nurofen er et NSAID'S- virkestoffet er ibuprofen, samme som i Ibux. Paracetamol er førstevalget. 

Anonymkode: c60ff...213

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør absolutt gi Paracet eller Pinex før Nurofen. Nurofen er et NSAID'S- virkestoffet er ibuprofen, samme som i Ibux. Paracetamol er førstevalget. 

Anonymkode: c60ff...213

Ja, men dersom barnet ikke tar Paracet/Pinex og mor ikke vil påtvinge traumer ved tvang, så er Nurofen et alternativ som bør prøves

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...