Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er brei i foten, burde jeg få opp en størrelse? Jeg skal bestille på nett.

Anonymkode: 914a4...0e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da burde du ikke kjøpe den smale, Finn en med normal lest i stedet

Anonymkode: ff6d6...cb6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men de er ikke på tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Flere med erfaringer???

Skrevet

Ikke gå opp i størrelse! Jeg gikk NED over en størrelse i Birkenstock, og jeg har kjøpt smal modell (ved en feiltakelse) selv om jeg har både breie føtter og høye vrister. De er store i størrelse og de blir ikke noe kortere i foten av smal modell, bare smalere enn normalmodellen. Du skal ha bra breie føtter før smal modell er for liten i bredden, etter min oppfatning.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også brede føtter. Bruker 38 i normale sko uten problemer, men fikk ikke på meg birkenstock smal verken i størrelse 39 eller 40. De var også på tilbud da jeg så etter sandaler, tipper det er en modell butikkene ikke blir kvitt. :P 

Anonymkode: d9b0b...955

Skrevet

Mens jeg bruker 37,5 - 38 til vanlig og gikk ned til 36 i smal uten noen problemer. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke alle Birkenstock'ene like vide, da, selv om modellen er den samme (Arizona). Jeg har bred fot og "normal" (ikke smal) bredde i Birkenstock. Bruker min vanlige skostørrelse. På to par jeg har/har hatt var det perfekt, mens på ett par jeg har må jeg ha de på det innerste hullet (så stramt som mulig) og likevel faller de nesten av føttene.

Ser forøvrig alt for mange som har for små Birkenstock-sandaler. Det SKAL være avstand mellom foten og kanten, både i bredden og lengden. Veldig mange har misforstått dette.

Anonymkode: 0c628...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...