AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Får ikke til å bestille fra siden deres slik jeg har gjort....står bare og spinner. Hva er fordelen med å lste ned appen? Anonymkode: ba2b8...421
Madsen668 Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Jeg har appen og er medlem så jeg alltid har gratis frakt, veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 9 minutter siden, Madsen668 skrev: Jeg har appen og er medlem så jeg alltid har gratis frakt, veldig fornøyd Takk for svar😀Prøvde å finne den på Appstore...finner den ikke. Må jeg gå inn på appstore forresten? Har så lite peiling på slikt....veit bare at jeg vil bestille meg noe klær der 😳😀 Anonymkode: ba2b8...421
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Ts her...fann appen,men får ikke til å innstallere da det kommer at den ikke er kompatibel med ipaden... Anonymkode: ba2b8...421
Hanne67 Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her...fann appen,men får ikke til å innstallere da det kommer at den ikke er kompatibel med ipaden... Anonymkode: ba2b8...421 Du bør laste den ned på telefonen. Du får registrert kjøp du gjør i fysisk butikk, og det er mye enklere å ha med seg telefonen fremfor iPaden. Det at den ikke er kompatibel betyr vel at du har en gammel utgave/ikke har oppdatert iPaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå