Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det viktig for deg?

Anonymkode: 5755d...e55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sola? Føler meg freshere når jeg har litt farge :)

Anonymkode: de858...95b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke brun, nei. Det er jeg aldri. Skulle godt ønske at jeg var naturlig brun, men det er jeg ikke. Blir også lett solbrent, og er ikke såpass mye ute i solen at jeg blir brun. Så jeg er lys i huden året rundt, og er egentlig fornøyd med det. 

Anonymkode: 6a39c...809

Skrevet

Er ganske blek, skal ta to-tre soltimer snart på 20-25 min. Kombinerer med å bruke Dove gradual tan. Da føler jeg jeg meg bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker selvbruning mousse hele året. Ikke fordi jeg syns det er penere å være brun enn hvit. Men jeg har så utrolig ujevn hudtone på kroppen, får fort blåmerker, enhver lille kvise etterlater seg en rød flekk lenge. Og å ha litt falsk farge gjør at ikke alt blir like synlig. 

Anonymkode: 39217...a01

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bruker kun sola :sol:

Gjest LaptopPute
Skrevet

Liker James Read h2o drops, tenkte å prøve en av sprayene hans og. Får bare litt glød, og ikke kjempebrun for jeg er utrolig bleik i utgangspunktet. Men ikke starta enda, drøyer nok litt til. 

AnonymBruker
Skrevet

Betakaroten 25mg, solarium 15 min et par ganger i uka i perioder . Bruker solfaktor med tanningbooster (raskere brun). Er ikke dritbrun, men passe gyllen. Føler meg bedre enn som likbleik. Ser bedre ut også.. 

Anonymkode: 05c3c...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...